Raport miesięczny za sierpień 2011
14-09-2011
Zgodnie z punktem 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. Zarząd NEMEX S.A. z siedzibą w Warszawie przekazuje miesięczny raport dotyczący:
1) informacji na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych NEMEX S.A.
2) zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
3) informacji na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
4) kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Ad. 1)
W ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem nie nastąpiły istotne tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym NEMEX SA mające znaczenie dla wyników finansowych Spółki.
Ad. 2)
Wykaz informacji przekazanych do publicznej wiadomości w sierpniu 2011 r. za
pośrednictwem systemu EBI:
2011-08-23 25/2011 Zmiana danych osobowych członka Rady Nadzorczej
2011-08-12 24/2011 Raport okresowy za II kwartał 2011 r.
2011-08-12 23/2011 Raport okresowy za lipiec 2011 r.
W sierpniu 2011 roku Spółka nie przekazała raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
Ad. 3)
W okresie objętym raportem miała miejsce dalsza częściowa realizacja celów emisji zamieszczonych w Dokumencie Informacyjnym. Spółka przy współpracy z agencją reklamową przygotowała kampanię reklamową w serwisie MedOnet. Kampania wystartowała 1 września.
W dalszym ciągu prowadzone są intensywne prace marketingowe i promocyjne Sklepu Alergika - www.alergia.med.pl. Emitent przygotował także strategię sprzedaży na kolejne miesiące br., która zostanie wdrożona od października br.
Ponadto w sierpniu 2011 roku Emitent podpisał umowę na realizację pierwszego etapu produkcji serwisu www.tanietorby.com. Zgodnie z harmonogramem prac, pierwszy etap ma zostać ukończony w połowie października 2011 roku.
Ad. 4)
W nadchodzącym miesiącu Spółka przewiduje publikację następujących informacji, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów:
- do dnia 14 października - Raport okresowy za wrzesień 2011 r.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect".
1) informacji na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych NEMEX S.A.
2) zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem.
3) informacji na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym raportem.
4) kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów.
Ad. 1)
W ocenie Emitenta, w okresie objętym raportem nie nastąpiły istotne tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym NEMEX SA mające znaczenie dla wyników finansowych Spółki.
Ad. 2)
Wykaz informacji przekazanych do publicznej wiadomości w sierpniu 2011 r. za
pośrednictwem systemu EBI:
2011-08-23 25/2011 Zmiana danych osobowych członka Rady Nadzorczej
2011-08-12 24/2011 Raport okresowy za II kwartał 2011 r.
2011-08-12 23/2011 Raport okresowy za lipiec 2011 r.
W sierpniu 2011 roku Spółka nie przekazała raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
Ad. 3)
W okresie objętym raportem miała miejsce dalsza częściowa realizacja celów emisji zamieszczonych w Dokumencie Informacyjnym. Spółka przy współpracy z agencją reklamową przygotowała kampanię reklamową w serwisie MedOnet. Kampania wystartowała 1 września.
W dalszym ciągu prowadzone są intensywne prace marketingowe i promocyjne Sklepu Alergika - www.alergia.med.pl. Emitent przygotował także strategię sprzedaży na kolejne miesiące br., która zostanie wdrożona od października br.
Ponadto w sierpniu 2011 roku Emitent podpisał umowę na realizację pierwszego etapu produkcji serwisu www.tanietorby.com. Zgodnie z harmonogramem prac, pierwszy etap ma zostać ukończony w połowie października 2011 roku.
Ad. 4)
W nadchodzącym miesiącu Spółka przewiduje publikację następujących informacji, które dotyczą emitenta i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów:
- do dnia 14 października - Raport okresowy za wrzesień 2011 r.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 r. "Dobre Praktyki Spółek notowanych na NewConnect".