pieniadz.pl

Wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży

08-10-2012

Zarząd PHARMENA S.A. w nawiązaniu do Strategii Spółki na lata 2012-2015 (opublikowanej w raporcie bieżącym nr 16/2012 z dnia 13.04.2012 r.) oraz komunikatu o realizacji Strategii Spółki w zakresie dermatologii (opublikowanego w raporcie bieżącym nr 60/2012 z dnia 12.09.2012 r.) informuje, iż zgodnie z założeniami Strategii Spółki w dniu 08.10.2012 r. wprowadził do sprzedaży następujące produkty dermatologiczne:

• Dermena MEN szampon hamujący wypadanie włosów dla mężczyzn,

• Dermena MEN lotion hamujący wypadanie włosów dla mężczyzn,

• Dermena REPAIR szampon do włosów suchych i zniszczonych, hamujący wypadanie włosów.

Powyższe produkty mają na celu poszerzenie portfolio produktów oraz dotarcie do nowych grup docelowych.

Informację podano ze względu na fakt, iż wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży może mieć istotny wpływ na przychody Spółki w najbliższych kilku latach.

§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm