Wprowadzenie nowego produktu dermatologicznego do sprzedaży: Dermena Lash mascara
21-12-2012
Zarząd PHARMENA S.A. w nawiązaniu do Strategii Spółki na lata 2012-2015 (opublikowanej w raporcie bieżącym nr 16/2012 z dnia 13.04.2012 r.) oraz komunikatu o realizacji Strategii Spółki w zakresie dermatologii (opublikowanego w raporcie bieżącym nr 60/2012 z dnia 12.09.2012 r.) informuje, iż zgodnie z założeniami Strategii Spółki, w dniu 21.12.2012 r. wprowadził do sprzedaży nowy produkt dermatologiczny z linii Dermena - mascarę Dermena LASH, wzmacniającą rzęsy i wspomagającą proces ich wzrostu.
Preparaty z linii Dermena LASH to produkty innowacyjne, przeznaczone dla osób posiadających słabe, zniszczone i nadmiernie wypadające rzęsy i brwi.
Powyższe produkty mają na celu poszerzenie portfolio produktów oraz dotarcie do nowych grup docelowych.
Informację podano ze względu na fakt, iż wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży może mieć istotny wpływ na przychody Spółki w najbliższych kilku latach.
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Preparaty z linii Dermena LASH to produkty innowacyjne, przeznaczone dla osób posiadających słabe, zniszczone i nadmiernie wypadające rzęsy i brwi.
Powyższe produkty mają na celu poszerzenie portfolio produktów oraz dotarcie do nowych grup docelowych.
Informację podano ze względu na fakt, iż wprowadzenie nowych produktów dermatologicznych do sprzedaży może mieć istotny wpływ na przychody Spółki w najbliższych kilku latach.
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".