Nowy logotyp Północ Nieruchomości SA
20-12-2010
Zarząd Północ Nieruchomości S.A. informuje, że z dniem 20 grudnia 2010 roku, oficjalnie zmienia identyfikację wizualną Spółki.
Nowy logotyp powstał z potrzeby unowocześnienia formy przekazu kierowanego przez Spółkę na rynek, przez co Spółka pragnie podkreślić zmiany i dynamiczny rozwój Spółki dokonane na przestrzeni prawie dwunastu lat istnienia.
Wprowadzenie prostej czcionki w połączeniu z ekspresyjną grafiką wyróżni logotyp Spółki spośród innych logotypów funkcjonujących na rynku nieruchomości. Pozwoli także klientom postrzegać Spółkę jako organizację dużą, nowoczesną i nastawioną na sukces.
Nowe logo Spółki zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas III Kongresu Północ Nieruchomości S.A. który odbył się 18 grudnia 2010 w Krakowie. Znak słowno -graficzny w nowej szacie, zostanie wykorzystany na stronie internetowej Spółki, w materiałach reklamowych , dokumentach firmowych oraz do oznakowania siedziby i biur partnerów franchisingowych. Zmiany związane w wprowadzeniem nowego znaku graficznego powinny zakończyć się w ciągu miesiąca.
W załączeniu prezentacja nowego logotypu Spółki.
Podstawa prawna: § 3 ust.1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect"
Nowy logotyp powstał z potrzeby unowocześnienia formy przekazu kierowanego przez Spółkę na rynek, przez co Spółka pragnie podkreślić zmiany i dynamiczny rozwój Spółki dokonane na przestrzeni prawie dwunastu lat istnienia.
Wprowadzenie prostej czcionki w połączeniu z ekspresyjną grafiką wyróżni logotyp Spółki spośród innych logotypów funkcjonujących na rynku nieruchomości. Pozwoli także klientom postrzegać Spółkę jako organizację dużą, nowoczesną i nastawioną na sukces.
Nowe logo Spółki zostało po raz pierwszy zaprezentowane podczas III Kongresu Północ Nieruchomości S.A. który odbył się 18 grudnia 2010 w Krakowie. Znak słowno -graficzny w nowej szacie, zostanie wykorzystany na stronie internetowej Spółki, w materiałach reklamowych , dokumentach firmowych oraz do oznakowania siedziby i biur partnerów franchisingowych. Zmiany związane w wprowadzeniem nowego znaku graficznego powinny zakończyć się w ciągu miesiąca.
W załączeniu prezentacja nowego logotypu Spółki.
Podstawa prawna: § 3 ust.1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect"