Wdrożenie korporacyjnej aplikacji Północ Nieruchomości S.A
23-07-2009
Zarząd Północ Nieruchomości S.A.( Spółka) informuje, że w dniu 22 lipca 2009 roku, Spółka zakończyła wdrażanie i przekazała do użytkowania Partnerom działającym w obrębie Sieci Biur Nieruchomości PÓŁNOC (Sieć) jak również do korzystania aktualnym i przyszłym Klientom Spółki, nową, korporacyjną aplikację do zarządzania Siecią Biur Nieruchomości PÓŁNOC. Aplikacja umożliwia współpracę on-line pomiędzy poszczególnymi Punktami Obsługi Klienta Sieci Aplikacja charakteryzuje się budową modułową, co umożliwia jej dalszy rozwój. Na chwilę obecną składa się z następujących podstawowych części (funkcjonalności): • Modułu LOKALIZACJI • Modułu OFERTY - zarządzanie ofertami nieruchomości (rynek wtórny i pierwotny), dokonywanie eksportów na portale • Modułu CRM - umożliwia kojarzenie kupujących z oferującymi nieruchomości (Klienci, umowy, prezentacje) • Modułu WWW - zarządzanie treścią serwisu WWW • Obsługa wielu języków Aplikacja pozwala wykorzystać efekt skali. Podstawowe informacje o ofertach nieruchomości z wszystkich Punktów Obsługi Klienta, są dostępne za pośrednictwem jednego oprogramowania. Aplikacja pozwala w trybie on-line aktualizować i prezentować dane o ofertach, Klientach, kojarzyć aktualną ofertę z Klientem poszukującym, a tym samym usprawnić i poprawić jakość pracy pośrednika nieruchomości. Klient natomiast może szybko wyszukać i dopasować do swoich potrzeb ofertę z systemu Sieci Biur Nieruchomości PÓŁNOC na terenie całej Polski. Zarządzanie umowami pozwala na szybką, trafną i skuteczną obsługę Klientów. Zgromadzone dane odnośnie nieruchomości, Klienta poszukującego i jego preferencji stanowi cenne źródło wiedzy pozwalające na lepsze dopasowanie oferty do potrzeb Klienta. Stały kontakt i zadowolenie Klienta jest kluczową wartością, podnosi satysfakcję i wzmacnia zaufanie do pośrednika, jak również kreuje lepszy wizerunek firmy, co w ocenie Zarządu Spółki, powinno wpłynąć na poziom osiąganych przez Spółkę przychodów. Jednocześnie Zarząd Spółki informuje, że do dnia 15 sierpnia 2009 roku, zakończone mają zostać prace nad wdrożeniem pakietu zintegrowanego systemu informatycznego do obsługi finansowo-księgowej i kadrowej oraz sprzedaży. Podstawa prawna: Załącznik nr 1do Uchwały nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu" § 3 ust 1.