Pozytywne zakończenie zmian w strukturze sieci.
12-03-2009
Zarząd PÓŁNOC Nieruchomości S.A. (Spółka) informuje o pozytywnym zakończeniu zmian w strukturze sieci biur nieruchomości PÓŁNOC, którą zarządza. Zmiany zostały wprowadzone zgodnie ze strategią przyjętą w czerwcu 2008 roku. Założono dalszy rozwój sieci Biur Nieruchomości PÓŁNOC wyłącznie w oparciu o franchising. Franczyzobiorca w ramach zakupionej od Spółki licencji prowadzi Biuro stanowiące odrębną własność działając pod marką PÓŁNOC. W ramach realizacji strategii : 1. W dniu 5 listopada 2008r uruchomiony został punkt obsługi klienta w Legnicy, prowadzony za podstawie umowy franchisingowej. ( raport nr 39/2008) 2. W dniu 24 listopada 2008 roku Spółka podpisała umowę franchisingową na prowadzenie punktu obsługi klienta w Katowicach. ( raport 41/2008) Na mocy tej umowy w dniu 1 grudnia 2008 roku został otwarty punkt obsługi klienta w Katowicach przy ul. Kościuszki 25/2 ( raport 43/2008) Jednocześnie w dniu 24 listopada 2008 roku, Zarząd Spółki podjął uchwałę nr 2 o zaprzestaniu prowadzenia działalności w punkcie obsługi klienta w Katowicach przy ul. Warszawskiej 23 z dniem 30 listopada 2008 roku, 3. W dniu 28 listopada 2008 roku Zarząd Spółki podjął uchwałę nr 2 o zaprzestaniu prowadzenia działalności w punkcie obsługi klienta we Wrocławiu przy ul. Świętego Antoniego 18-20/1 z dniem 31 grudnia 2008 roku. (raport 42/2008) 4. W dniu 19 grudnia 2008 Spółka podpisała umowę franchisingową na prowadzenie punktu obsługi klienta we Wrocławiu. (raport 44/2008) Na mocy tej umowy w dniu 15 stycznia 2009 roku otwarty został punkt obsługi klienta we Wrocławiu Przy Pl. Powstańców Śląskich 19/1. (raport 1/2009). 5. W dniu 2 lutego 2009 roku Zarząd Spółki podjął uchwałę nr 2 o zaprzestaniu prowadzenia działalności w punkcie obsługi klienta w Zakopanem przy ul. Staszica 5 z dniem 2 lutego 2009 roku.( raport nr 3/2009) 6. W dniu 25 lutego 2009 roku Zarząd Spółki podjął uchwałę nr 2 o zaprzestaniu prowadzenia działalności w punkcie obsługi klienta w Rzeszowie przy ul. Zygmuntowskiej 1 z dniem 6 marca 2009 roku. ( raport 4/2009) 7. W dniu 11 marca 2009 roku Zarząd Spółki podjął uchwałę nr 2 o zaprzestaniu prowadzenia działalności w punkcie obsługi klienta w Krakowie przy ul. Kalwaryjskiej 9-15 w terminie do dnia 31 marca 2009 roku. Tym samym z dniem 11 marca 2009 roku, Spółka pozytywnie zakończyła zmiany w strukturze sieci. Zarządzana przez Spółkę sieć obecnie posiada 11 punktów obsługi klienta .Od dnia 1 kwietnia 2009 roku Spółka będzie posiadała wyłącznie jeden własny punkt obsługi klienta w siedzibie Spółki w Krakowie, przy ul. Balickiej 35. Obecnie Spółka jest w trakcie rozmów z 3 kolejnymi Partnerami zainteresowanymi podpisaniem umowy franchisingowej na prowadzenie Biur Nieruchomości POŁNOC. W wyniku wprowadzonej w czerwcu 2008 roku zmiany strategii, koszty działalności operacyjnej placówek zmniejszyły się z kwoty 270.601,42 zł poniesionej w lipcu 2008 roku, do kwoty 105.709,72 złotych poniesionej w styczniu 2009 roku oraz kwoty około 90.000 złotych poniesionej w lutym 2009 roku. Poza rozwojem sieci, realizując założenia przyjętej strategii Spółka w 2008 roku nabyła 7 nieruchomości, z których do końca 2008 roku 2 nieruchomości zostały sprzedane, na 2 kolejne zostały podpisane umowy przedwstępne sprzedaży. W 2009 roku Spółka kontynuuje nabywanie " atrakcyjnych" nieruchomości, w celu ich dalszej odsprzedaży. Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 1 do Uchwały Nr 346/2007 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 30 maja 2007 r. "Informacje Bieżące i Okresowe w Alternatywnym Systemie Obrotu" Podpisy osób reprezentujących spółkę: 2009-03-12 Piotr Sumara Prezes Zarządu Konrad Sumara Wiceprezes Zarządu