Powołanie Członków Rady Nadzorczej Północ Nieruchomości S.A.-uzupełnienie raportu nr 20/2013 z 11.06.13r.
19-06-2013
W uzupełnieniu raportu bieżącego nr 20/2013 z dnia 11 czerwca 2013 roku, Zarząd Północ Nieruchomości S.A (Emitent) przekazuje informacje na temat członków Rady Nadzorczej Emitenta, powołanych przez Zwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta na mocy uchwał 13,14,15,16,17 z dnia 11 czerwca 2013 roku.
Tomasz Błeszyński
Od 17 kwietnia 2008 członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 na mocy uchwały nr 16 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Absolwent Akademii Górniczo -Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie oraz Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie. W latach 2008/2009 ukończył studia podyplomowe o specjalności audyt energetyczny budynku na potrzeby termomodernizacji oraz oceny energetycznej budynków a w 2010 zarządzanie nieruchomościami na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Rozwoju Regionalnego.
Od wielu lat związany z rynkiem nieruchomości i inwestycji. Działalność zawodowa w zakresie obrotu nieruchomościami od 1990 roku. Doradca rynku nieruchomości od 2001 roku.
Doradca R E A S Consulting, partner Międzynarodowej Kancelarii Gospodarczej, audytor energetyczny Coach biznesowy.
Założyciel w 1992 roku Łódzkiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych. W 1994 roku założyciel i Prezes Łódzkiego Stowarzyszenia Maklerów Rynku Nieruchomości, w 1995 roku pomysłodawca i współorganizator pierwszych w Polsce Targów Nieruchomości w Łodzi. Od 1999 roku prowadzi działalność dydaktyczną dla pośredników w obrocie nieruchomościami, rzeczoznawców majątkowych i zarządców nieruchomości na terenie całego kraju. Współwydawca i redaktor naczelny latach 1995-1997 w periodyku "Czas nieruchomości", współpracownik i członek rady programowej kwartalnika PFRN i Krajowego Instytutu Nieruchomości "Świat Nieruchomości". Od 2000 roku -współpracownik miesięcznika "Nieruchomości- C. H. BECK". Członek zespołu opracowującego projekt ustawy o samorządzie zawodowym zawodów rynku nieruchomości. W latach 2002 - 2004 członek zespołu ds. przestrzegania obowiązkowych licencji i ubezpieczeń pośredników i zarządców nieruchomości. W 2003 roku członek zespołu redakcyjnego -wydawcy Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości "Almanachu polskiego rynku nieruchomości".
Od 2011 roku- Wiceprezydent Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości.
Od 2010 roku- Krajowy Pełnomocnik ds. praktyk zawodowych rynku nieruchomości Federacji PPRN.
Od 2007 roku- obrońca z urzędu decyzją Ministra Budownictwa przy Komisji Odpowiedzialności Zawodowej
Od 2004 roku- członek - założyciel Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości,
Od 2004 roku- wykładowca akademicki i promotor min. Wyższa Szkoła Businessu, Administracji w Warszawie, Wyższej, Instytut Doradztwa Majątkowego, Wyższa Szkoła Bankowa oraz wielu innych uczelni krajowych i zagranicznych.
Od 2002 roku- członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej przy Ministerstwie Budownictwa ds. nadawania uprawnień zawodowych pośredników w obrocie nieruchomościami.
Od 2001 roku- licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami.
Członek Loży Public Relations - najlepszych polskich rzeczników i PR-ców. Wykładowca, prelegent na konferencjach, seminariach, szkoleniach. Autor kilkuset publikacji prasowych w mediach, uczestnik audycji radiowych i telewizyjnych poświęconych min. ekonomicznym, prawnym zagadnieniom polskiego i zagranicznego rynku nieruchomości oraz analiz, raportów, prognoz i komentarzy.
Posiadacz, prestiżowej złotej odznaki PFRN w uznaniu za wieloletnie zaangażowanie i szczególne zasługi w pracy na rzecz środowiska oraz rozwoju polskiego rynku nieruchomości. Dwukrotnie wyróżniony przez Kapitułę PFRN dyplomem honorowym za zasługi dla polskiego rynku nieruchomości. Laureat złotej nagrody X- lecia Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.
Od 2001 roku- do chwili obecnej- właściciel Kancelarii Doradcy Rynku Nieruchomości Tomasza Błeszyńskiego w Warszawie.
Oprócz działalności wskazanej powyżej Tomasz Błeszyński nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Oprócz działalności wskazanej powyżej Tomasz Błeszyński nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Tomasz Błeszyński w ciągu ostatnich 3 lat, poza Radą Nadzorczą Emitenta, nie był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem żadnych spółek prawa handlowego.
W okresie ostatnich 5 lat Tomasz Błeszyński:
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację.
Tomasz Błeszyński nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Łukasz Kozak
Od 16 grudnia 2010 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 17 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Łukasz Kozak ma wykształcenie wyższe, ukończył kierunek: Elektronika i Telekomunikacja Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Posiada stopień naukowy magistra inżyniera. Ponadto ukończył studia podyplomowe, kierunek: Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwami Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
W latach 2000-20002 -właściciel Reklamowej Agencji Multimedialnej - Multimedia Art. Production w Krakowie W latach 2002-2003- współzałożyciel, udziałowiec Coler and Colantonio International Sp. z o.o. w Krakowie. Od czerwca 2003 - Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju ABATECH w Krakowie, firmy inżynieryjno- handlowej dostarczającej innowacyjne rozwiązania technologiczne dla branży wodociągowo-kanalizacyjnej.
Aktywny członek Junior Chamber International Poland ( JCI). Prezydent JCI Poland w roku 2011, założyciel i prezydent w 2013 roku JCI Senate Poland.
Łukasz Kozak nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Łukasz Kozak nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Łukasz Kozak w ciągu ostatnich 3 lat, poza Radą Nadzorczą Emitenta, nie był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem żadnych spółek prawa handlowego.
W okresie ostatnich 5 lat Łukasz Kozak :
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację.
Łukasz Kozak nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Łukasz Pięta
Od 1 lutego 2007 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. Od sierpnia 2010 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 13 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Łukasz Pięta posiada wykształcenie wyższe. Ukończył studia inżynierskie o specjalności Elektroenergetyka na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki na Akademii Górniczo-Hutniczej.
Ukończył również studia magisterskie o specjalności Zarządzanie Firmą na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe o kierunku Rachunkowość i Finanse w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku Rachunkowość i Finanse.
Łukasz Pięta ukończył kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych i zarządów spółek handlowych. Złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa w Ministerstwie Skarbu Państwa.
Łukasz Pięta posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydany przez Ministra Finansów, posiada również uprawnienia budowlane do projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Od lutego 2004 Łukasz Pięta pracuje w CompAir Polska Sp. z o.o. w Krakowie początkowo jako referent ds. księgowych, od kwietnia 2008 roku jako księgowy a od czerwca 2013 roku jako kierownik działu finansowego.
Łukasz Pięta nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Łukasz Pięta w ciągu ostatnich był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem spółek prawa handlowego.
- od 1 lutego 2007 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta a od sierpnia 2010 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej Emitenta
- od stycznia 2008 do kwietnia 2013 członek Rady Nadzorczej Media Nieruchomości S.A.
W okresie ostatnich 5 lat Łukasz Pięta:
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację,
Łukasz Pięta nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej
Łukasz Pięta nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym
Paweł Sroga
Od 15 grudnia 2006 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 14 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Paweł Sroga ukończył Politechnikę Krakowską uzyskując w roku 1995 tytuł magistra inżyniera architekta, a w 1998 roku uprawnienia do projektowania architektonicznego bez ograniczeń. Od roku 1997 posiada uprawnienia do szacowania nieruchomości (Nr 2915) Jest aktywnym członkiem Małopolskiej Okręgowej izby Architektów i Małopolskiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych. Ukończył kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych -dyplom nr 3153/2001. W latach 1996-2001 pracował Urzędzie Miasta Krakowa zajmując się zagadnieniami związanymi z kontraktacja, finansowaniem i rozliczaniem inwestycji a także realizowaniem zamówień publicznych. Następnie w latach 2001-2003 pracował w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego. W latach 2003-2009 pracował w Urzędzie Gminy Michałowice zajmując się zagadnieniami gospodarki komunalnej, przestrzennej i inwestycjami. Od roku 2010 prowadzi wyłącznie działalność gospodarczą w zakresie wyceny nieruchomości, projektowania architektonicznego, kosztorysowania, certyfikacji energetycznej i doradztwa technicznego, która stanowi kontynuację działalności prowadzonej od roku 1996. Jest autorem licznych projektów, koncepcji, opinii, analiz z zakresu szacowania i doradztwa w szeroko rozumianej dziedzinie przygotowania inwestycji, nieruchomości, planowania strategicznego i przestrzennego.
Paweł Sroga jest wspólnikiem spółki cywilnej PSJ Pracownia Projektowa, której przedmiotem działalności jest wycena nieruchomości, projektowanie architektoniczne, kosztorysowanie, certyfikacja energetyczna i doradztwo techniczne.
Paweł Sroga poza wyżej wymienioną działalnością nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Paweł Sroga poza wyżej wymienioną działalnością nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej
Paweł Sroga w ciągu ostatnich był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem spółek prawa handlowego.
- od 15 grudnia 2006 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta
- od października 2012 członek Rady Nadzorczej przedsiębiorstwa Usług komunalnych Sp. z o.o.
W okresie ostatnich 5 lat Paweł Sroga :
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację,
Paweł Sroga nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym
Marcin Zadęcki
Od 01 lutego 2007 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 15 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Marcin Zadęcki posiada wykształcenie wyższe. Ukończył Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej. Posiada stopień naukowy doktora inżyniera.
Obecnie (od sierpnia 2011) zatrudniony w firmie Stalprodukt S.A. na stanowisku specjalisty. W ramach swoich obowiązków sprawuje nadzór technologiczny nad procesem produkcyjnym konwencjonalnych blach elektrotechnicznych o ziarnie zorientowanym (CGO), począwszy od procesu stalowniczego do wyrobu finalnego. Ponadto jest zaangażowany w projekt wdrożenia nowej technologii produkcji blach elektrotechnicznych typu Hi-B.
Wcześniej ( w latach 2000-2011) związany z firmą stalNet Sp. z o.o. Uczestniczył we wdrożeniach/modyfikacjach systemów klasy ERP firmy IFS Applications w grupie kapitałowej Stalprodukt S.A. oraz Huta im. T. Sendzimira S.A. (obecnie ArcelorMittal Poland S.A - oddział w Krakowie) jako konsultant oraz programista modułów internetowych.
Marcin Zadęcki nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Marcin Zadęcki w ciągu ostatnich 3 lat poza Radą Nadzorczą Emitenta, nie był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem żadnych spółek prawa handlowego.
W okresie ostatnich 5 lat Marcin Zadęcki:
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarządu komisaryczny lub likwidację,
Marcin Zadęcki nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej
Marcin Zadęcki nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym
Podstawa Prawna : § 3 ust. 2 pkt. 11 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect."
Tomasz Błeszyński
Od 17 kwietnia 2008 członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 na mocy uchwały nr 16 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Absolwent Akademii Górniczo -Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie oraz Politechniki Krakowskiej im. Tadeusza Kościuszki w Krakowie. W latach 2008/2009 ukończył studia podyplomowe o specjalności audyt energetyczny budynku na potrzeby termomodernizacji oraz oceny energetycznej budynków a w 2010 zarządzanie nieruchomościami na Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Rozwoju Regionalnego.
Od wielu lat związany z rynkiem nieruchomości i inwestycji. Działalność zawodowa w zakresie obrotu nieruchomościami od 1990 roku. Doradca rynku nieruchomości od 2001 roku.
Doradca R E A S Consulting, partner Międzynarodowej Kancelarii Gospodarczej, audytor energetyczny Coach biznesowy.
Założyciel w 1992 roku Łódzkiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych. W 1994 roku założyciel i Prezes Łódzkiego Stowarzyszenia Maklerów Rynku Nieruchomości, w 1995 roku pomysłodawca i współorganizator pierwszych w Polsce Targów Nieruchomości w Łodzi. Od 1999 roku prowadzi działalność dydaktyczną dla pośredników w obrocie nieruchomościami, rzeczoznawców majątkowych i zarządców nieruchomości na terenie całego kraju. Współwydawca i redaktor naczelny latach 1995-1997 w periodyku "Czas nieruchomości", współpracownik i członek rady programowej kwartalnika PFRN i Krajowego Instytutu Nieruchomości "Świat Nieruchomości". Od 2000 roku -współpracownik miesięcznika "Nieruchomości- C. H. BECK". Członek zespołu opracowującego projekt ustawy o samorządzie zawodowym zawodów rynku nieruchomości. W latach 2002 - 2004 członek zespołu ds. przestrzegania obowiązkowych licencji i ubezpieczeń pośredników i zarządców nieruchomości. W 2003 roku członek zespołu redakcyjnego -wydawcy Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości "Almanachu polskiego rynku nieruchomości".
Od 2011 roku- Wiceprezydent Federacji Porozumienie Polskiego Rynku Nieruchomości.
Od 2010 roku- Krajowy Pełnomocnik ds. praktyk zawodowych rynku nieruchomości Federacji PPRN.
Od 2007 roku- obrońca z urzędu decyzją Ministra Budownictwa przy Komisji Odpowiedzialności Zawodowej
Od 2004 roku- członek - założyciel Powszechnego Towarzystwa Ekspertów i Doradców Rynku Nieruchomości,
Od 2004 roku- wykładowca akademicki i promotor min. Wyższa Szkoła Businessu, Administracji w Warszawie, Wyższej, Instytut Doradztwa Majątkowego, Wyższa Szkoła Bankowa oraz wielu innych uczelni krajowych i zagranicznych.
Od 2002 roku- członek Państwowej Komisji Kwalifikacyjnej przy Ministerstwie Budownictwa ds. nadawania uprawnień zawodowych pośredników w obrocie nieruchomościami.
Od 2001 roku- licencjonowany pośrednik w obrocie nieruchomościami.
Członek Loży Public Relations - najlepszych polskich rzeczników i PR-ców. Wykładowca, prelegent na konferencjach, seminariach, szkoleniach. Autor kilkuset publikacji prasowych w mediach, uczestnik audycji radiowych i telewizyjnych poświęconych min. ekonomicznym, prawnym zagadnieniom polskiego i zagranicznego rynku nieruchomości oraz analiz, raportów, prognoz i komentarzy.
Posiadacz, prestiżowej złotej odznaki PFRN w uznaniu za wieloletnie zaangażowanie i szczególne zasługi w pracy na rzecz środowiska oraz rozwoju polskiego rynku nieruchomości. Dwukrotnie wyróżniony przez Kapitułę PFRN dyplomem honorowym za zasługi dla polskiego rynku nieruchomości. Laureat złotej nagrody X- lecia Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.
Od 2001 roku- do chwili obecnej- właściciel Kancelarii Doradcy Rynku Nieruchomości Tomasza Błeszyńskiego w Warszawie.
Oprócz działalności wskazanej powyżej Tomasz Błeszyński nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Oprócz działalności wskazanej powyżej Tomasz Błeszyński nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Tomasz Błeszyński w ciągu ostatnich 3 lat, poza Radą Nadzorczą Emitenta, nie był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem żadnych spółek prawa handlowego.
W okresie ostatnich 5 lat Tomasz Błeszyński:
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację.
Tomasz Błeszyński nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Łukasz Kozak
Od 16 grudnia 2010 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 17 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Łukasz Kozak ma wykształcenie wyższe, ukończył kierunek: Elektronika i Telekomunikacja Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. Posiada stopień naukowy magistra inżyniera. Ponadto ukończył studia podyplomowe, kierunek: Ekonomika i Zarządzanie Przedsiębiorstwami Akademii Ekonomicznej w Krakowie.
W latach 2000-20002 -właściciel Reklamowej Agencji Multimedialnej - Multimedia Art. Production w Krakowie W latach 2002-2003- współzałożyciel, udziałowiec Coler and Colantonio International Sp. z o.o. w Krakowie. Od czerwca 2003 - Dyrektor ds. sprzedaży i rozwoju ABATECH w Krakowie, firmy inżynieryjno- handlowej dostarczającej innowacyjne rozwiązania technologiczne dla branży wodociągowo-kanalizacyjnej.
Aktywny członek Junior Chamber International Poland ( JCI). Prezydent JCI Poland w roku 2011, założyciel i prezydent w 2013 roku JCI Senate Poland.
Łukasz Kozak nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Łukasz Kozak nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej.
Łukasz Kozak w ciągu ostatnich 3 lat, poza Radą Nadzorczą Emitenta, nie był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem żadnych spółek prawa handlowego.
W okresie ostatnich 5 lat Łukasz Kozak :
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację.
Łukasz Kozak nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym.
Łukasz Pięta
Od 1 lutego 2007 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. Od sierpnia 2010 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 13 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Łukasz Pięta posiada wykształcenie wyższe. Ukończył studia inżynierskie o specjalności Elektroenergetyka na Wydziale Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki na Akademii Górniczo-Hutniczej.
Ukończył również studia magisterskie o specjalności Zarządzanie Firmą na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz studia podyplomowe o kierunku Rachunkowość i Finanse w Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania Akademii Ekonomicznej w Krakowie na kierunku Rachunkowość i Finanse.
Łukasz Pięta ukończył kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych i zarządów spółek handlowych. Złożył z wynikiem pozytywnym egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa w Ministerstwie Skarbu Państwa.
Łukasz Pięta posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydany przez Ministra Finansów, posiada również uprawnienia budowlane do projektowania w ograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Od lutego 2004 Łukasz Pięta pracuje w CompAir Polska Sp. z o.o. w Krakowie początkowo jako referent ds. księgowych, od kwietnia 2008 roku jako księgowy a od czerwca 2013 roku jako kierownik działu finansowego.
Łukasz Pięta nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Łukasz Pięta w ciągu ostatnich był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem spółek prawa handlowego.
- od 1 lutego 2007 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta a od sierpnia 2010 roku Przewodniczący Rady Nadzorczej Emitenta
- od stycznia 2008 do kwietnia 2013 członek Rady Nadzorczej Media Nieruchomości S.A.
W okresie ostatnich 5 lat Łukasz Pięta:
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację,
Łukasz Pięta nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej
Łukasz Pięta nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym
Paweł Sroga
Od 15 grudnia 2006 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 14 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Paweł Sroga ukończył Politechnikę Krakowską uzyskując w roku 1995 tytuł magistra inżyniera architekta, a w 1998 roku uprawnienia do projektowania architektonicznego bez ograniczeń. Od roku 1997 posiada uprawnienia do szacowania nieruchomości (Nr 2915) Jest aktywnym członkiem Małopolskiej Okręgowej izby Architektów i Małopolskiego Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych. Ukończył kurs dla kandydatów na członków rad nadzorczych -dyplom nr 3153/2001. W latach 1996-2001 pracował Urzędzie Miasta Krakowa zajmując się zagadnieniami związanymi z kontraktacja, finansowaniem i rozliczaniem inwestycji a także realizowaniem zamówień publicznych. Następnie w latach 2001-2003 pracował w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego. W latach 2003-2009 pracował w Urzędzie Gminy Michałowice zajmując się zagadnieniami gospodarki komunalnej, przestrzennej i inwestycjami. Od roku 2010 prowadzi wyłącznie działalność gospodarczą w zakresie wyceny nieruchomości, projektowania architektonicznego, kosztorysowania, certyfikacji energetycznej i doradztwa technicznego, która stanowi kontynuację działalności prowadzonej od roku 1996. Jest autorem licznych projektów, koncepcji, opinii, analiz z zakresu szacowania i doradztwa w szeroko rozumianej dziedzinie przygotowania inwestycji, nieruchomości, planowania strategicznego i przestrzennego.
Paweł Sroga jest wspólnikiem spółki cywilnej PSJ Pracownia Projektowa, której przedmiotem działalności jest wycena nieruchomości, projektowanie architektoniczne, kosztorysowanie, certyfikacja energetyczna i doradztwo techniczne.
Paweł Sroga poza wyżej wymienioną działalnością nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Paweł Sroga poza wyżej wymienioną działalnością nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej
Paweł Sroga w ciągu ostatnich był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem spółek prawa handlowego.
- od 15 grudnia 2006 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta
- od października 2012 członek Rady Nadzorczej przedsiębiorstwa Usług komunalnych Sp. z o.o.
W okresie ostatnich 5 lat Paweł Sroga :
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarząd komisaryczny lub likwidację,
Paweł Sroga nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym
Marcin Zadęcki
Od 01 lutego 2007 roku, członek Rady Nadzorczej Emitenta. W dniu 11 czerwca 2013 roku, na mocy uchwały nr 15 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta powołany do składu Rady Nadzorczej Emitenta, na wspólną 3 letnią kadencję,
Marcin Zadęcki posiada wykształcenie wyższe. Ukończył Wydział Mechaniczny Politechniki Krakowskiej. Posiada stopień naukowy doktora inżyniera.
Obecnie (od sierpnia 2011) zatrudniony w firmie Stalprodukt S.A. na stanowisku specjalisty. W ramach swoich obowiązków sprawuje nadzór technologiczny nad procesem produkcyjnym konwencjonalnych blach elektrotechnicznych o ziarnie zorientowanym (CGO), począwszy od procesu stalowniczego do wyrobu finalnego. Ponadto jest zaangażowany w projekt wdrożenia nowej technologii produkcji blach elektrotechnicznych typu Hi-B.
Wcześniej ( w latach 2000-2011) związany z firmą stalNet Sp. z o.o. Uczestniczył we wdrożeniach/modyfikacjach systemów klasy ERP firmy IFS Applications w grupie kapitałowej Stalprodukt S.A. oraz Huta im. T. Sendzimira S.A. (obecnie ArcelorMittal Poland S.A - oddział w Krakowie) jako konsultant oraz programista modułów internetowych.
Marcin Zadęcki nie wykonuje poza przedsiębiorstwem Emitenta żadnej innej działalności mającej istotne znaczenie dla Emitenta.
Marcin Zadęcki w ciągu ostatnich 3 lat poza Radą Nadzorczą Emitenta, nie był członkiem organów zarządzających lub nadzorczych albo wspólnikiem żadnych spółek prawa handlowego.
W okresie ostatnich 5 lat Marcin Zadęcki:
- nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo oszustwa
- nie otrzymał sądowego zakazu działania jako członek organów zarządzających lub nadzorczych w spółkach prawa handlowego
- nie pełnił funkcji członka organów zarządzających lub nadzorczych w podmiotach, w odniesieniu do których ogłoszono upadłość, ustanowiono zarządu komisaryczny lub likwidację,
Marcin Zadęcki nie prowadzi działalności, która jest konkurencyjna w stosunku do działalności Emitenta, oraz nie jest wspólnikiem konkurencyjnej spółki cywilnej lub osobowej albo członkiem organu spółki kapitałowej lub członkiem organu jakiejkolwiek konkurencyjnej osoby prawnej
Marcin Zadęcki nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych, prowadzonego na podstawie ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 o Krajowym Rejestrze Sądowym
Podstawa Prawna : § 3 ust. 2 pkt. 11 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect."