Raport miesięczny za listopad 2011 roku
12-12-2011
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc listopad 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu listopadzie 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.
(2) Spółka podpisała umowy z 8 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca listopada 2011 roku podpisanych 188 umów z w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Dla porównania - na koniec października 2011 Spółka posiadała podpisanych 180 umów z producentami/dystrybutorami towarów. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent kontynuował w listopadzie 2011 r. testy PriceFaller - narzędzia (ściśle powiązanego z platformą e-commerce Power Price), które zdaniem Emitenta, może zmienić zasady zaopatrywania się w produkty do dalszej sprzedaży. PriceFaller to narzędzie, które w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi zorganizować wspólny zakup (z innymi użytkownikami) dowolnego produktu tak aby wszyscy kupujący mogli osiągnąć maksymalny rabat na platformie e-commerce Power Price.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w listopadzie 2011 roku 72 460, dla porównania w październiku br. liczba ta wynosiła 70 262. Na osiągnięte wyniki wpływ miała akcja promocyjną jaką prowadzi Emitent, połączona z działaniami eliminującymi nieefektywne źródła pozyskiwania użytkowników dla Power Price.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopad 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 40/2011 z dnia 10 listopada 2011 roku, Raport miesięczny za październik 2011 roku
(2) Raport okresowy EBI Nr 41/2011 z dnia 14 listopada 2011 roku, Raport okresowy za III kwartał 2011 roku
(3) Raport Bieżący EBI Nr 42/2011 z dnia 16 listopada 2011 roku, Uchwały podjęte na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Power Price S.A.
(4) Raport Bieżący EBI Nr 43/2011 z dnia 25 listopada 2011 roku, Podjęcie przez Zarząd Emitenta uchwały określającej cenę emisyjną akcji serii D.
(5) Raport Bieżący EBI Nr 44/2011 z dnia 28 listopada 2011 roku, Złożenie ogłoszenia do MSiG w sprawie warunków i trybu subskrypcji.
(6) Raport Bieżący EBI Nr 45/2011 z dnia 29 listopada 2011 roku, Korekta RB 44/2011
(7) Raport Bieżący EBI Nr 46/2011 z dnia 30 listopada 2011 roku, Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 14/2011 z dnia 22 listopada 2011 roku, Lista Akcjonariuszy spółki Power Price S.A., którzy posiadali co najmniej 5% głosów na NWZA w dniu 15.11.2011 r.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W listopadzie 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca grudnia 2011 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:
(1) 2 grudnia 2011 roku w Monitorze Sądowym i Gospodarczym nr 233/2011 (3846) ukazało się ogłoszenia Spółki, w sprawie emisji nie więcej niż 10.000.000 Akcji zwykłych na okaziciela serii D.
Zgodnie z treścią ogłoszenia zapisy na Akcje serii D będą przyjmowane od 12 grudnia 2011 do dnia 16 stycznia 2012 r. w domach maklerskich prowadzących rachunki papierów wartościowych, na których są zarejestrowane prawa poboru, lub w domach maklerskich wskazanych przez depozytariuszy, jeżeli prawa poboru są zarejestrowane na rachunkach prowadzonych przez depozytariuszy.
Akcjonariusz, któremu służy prawo poboru akcji - dzień ustalenia prawa poboru ustalony został na 9 grudnia 2011 roku, może w terminie jego wykonania dokonać jednocześnie dodatkowego zapisu na akcje w liczbie nie większej niż 16.000.001, w razie niewykonania prawa poboru przez pozostałych akcjonariuszy. Wpłaty na akcje serii D powinny być pokrywane wyłącznie wkładami pieniężnymi w wysokości 0,10 zł za każdą akcję wraz ze złożeniem zapisu. Nieopłacenie w pełni złożonego zapisu skutkuje nieważnością złożonego zapisu oraz niemożliwością dokonania przez Zarząd Spółki przydziału akcji serii D osobie, która nie opłaciła w pełni złożonego zapisu.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu listopadzie 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.
(2) Spółka podpisała umowy z 8 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca listopada 2011 roku podpisanych 188 umów z w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Dla porównania - na koniec października 2011 Spółka posiadała podpisanych 180 umów z producentami/dystrybutorami towarów. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent kontynuował w listopadzie 2011 r. testy PriceFaller - narzędzia (ściśle powiązanego z platformą e-commerce Power Price), które zdaniem Emitenta, może zmienić zasady zaopatrywania się w produkty do dalszej sprzedaży. PriceFaller to narzędzie, które w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi zorganizować wspólny zakup (z innymi użytkownikami) dowolnego produktu tak aby wszyscy kupujący mogli osiągnąć maksymalny rabat na platformie e-commerce Power Price.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w listopadzie 2011 roku 72 460, dla porównania w październiku br. liczba ta wynosiła 70 262. Na osiągnięte wyniki wpływ miała akcja promocyjną jaką prowadzi Emitent, połączona z działaniami eliminującymi nieefektywne źródła pozyskiwania użytkowników dla Power Price.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopad 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 40/2011 z dnia 10 listopada 2011 roku, Raport miesięczny za październik 2011 roku
(2) Raport okresowy EBI Nr 41/2011 z dnia 14 listopada 2011 roku, Raport okresowy za III kwartał 2011 roku
(3) Raport Bieżący EBI Nr 42/2011 z dnia 16 listopada 2011 roku, Uchwały podjęte na Nadzwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Power Price S.A.
(4) Raport Bieżący EBI Nr 43/2011 z dnia 25 listopada 2011 roku, Podjęcie przez Zarząd Emitenta uchwały określającej cenę emisyjną akcji serii D.
(5) Raport Bieżący EBI Nr 44/2011 z dnia 28 listopada 2011 roku, Złożenie ogłoszenia do MSiG w sprawie warunków i trybu subskrypcji.
(6) Raport Bieżący EBI Nr 45/2011 z dnia 29 listopada 2011 roku, Korekta RB 44/2011
(7) Raport Bieżący EBI Nr 46/2011 z dnia 30 listopada 2011 roku, Rejestracja podwyższenia kapitału zakładowego Emitenta
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 14/2011 z dnia 22 listopada 2011 roku, Lista Akcjonariuszy spółki Power Price S.A., którzy posiadali co najmniej 5% głosów na NWZA w dniu 15.11.2011 r.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W listopadzie 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca grudnia 2011 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:
(1) 2 grudnia 2011 roku w Monitorze Sądowym i Gospodarczym nr 233/2011 (3846) ukazało się ogłoszenia Spółki, w sprawie emisji nie więcej niż 10.000.000 Akcji zwykłych na okaziciela serii D.
Zgodnie z treścią ogłoszenia zapisy na Akcje serii D będą przyjmowane od 12 grudnia 2011 do dnia 16 stycznia 2012 r. w domach maklerskich prowadzących rachunki papierów wartościowych, na których są zarejestrowane prawa poboru, lub w domach maklerskich wskazanych przez depozytariuszy, jeżeli prawa poboru są zarejestrowane na rachunkach prowadzonych przez depozytariuszy.
Akcjonariusz, któremu służy prawo poboru akcji - dzień ustalenia prawa poboru ustalony został na 9 grudnia 2011 roku, może w terminie jego wykonania dokonać jednocześnie dodatkowego zapisu na akcje w liczbie nie większej niż 16.000.001, w razie niewykonania prawa poboru przez pozostałych akcjonariuszy. Wpłaty na akcje serii D powinny być pokrywane wyłącznie wkładami pieniężnymi w wysokości 0,10 zł za każdą akcję wraz ze złożeniem zapisu. Nieopłacenie w pełni złożonego zapisu skutkuje nieważnością złożonego zapisu oraz niemożliwością dokonania przez Zarząd Spółki przydziału akcji serii D osobie, która nie opłaciła w pełni złożonego zapisu.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".