Raport miesięczny za wrzesień 2011 roku
10-11-2011
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc październiku 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu październiku 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.
(2) Spółka podpisała umowy z 3 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca października 2011 roku podpisanych 180 umów z w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Dla porównania - na koniec września 2011 Spółka posiadała podpisanych 177 umów z producentami/dystrybutorami towarów. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent kontynuował w październiku 2011 r. testy PriceFaller - narzędzia (ściśle powiązanego z platformą e-commerce Power Price), które zdaniem Emitenta, może zmienić zasady zaopatrywania się w produkty do dalszej sprzedaży. PriceFaller to narzędzie, które w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi zorganizować wspólny zakup (z innymi użytkownikami) dowolnego produktu tak aby wszyscy kupujący mogli osiągnąć maksymalny rabat na platformie e-commerce Power Price.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w październiku 2011 roku 70 262 , dla porównania we wrześniu br. wynosiła 63 772. Na osiągnięte wyniki największy wpływ miała intensywna akcja promocyjną jaką prowadzi Emitent, która była nakierowana na osiągnięcie jak najlepszych efektów jakościowych. Emitent w dalszym ciągu prowadził działania eliminujące nieefektywne źródła pozyskiwania użytkowników dla Power Price, co przekładało się na racjonalizację środków finansowych przeznaczanych na reklamę i marketing.
(5)W październiku Emitent otrzymał informację o przyznaniu dotacji z PARP w ramach programu 8.1 na kwotę 84 tys. PLN. Z uwagi na fakt, że Emitent wcześniej uzyskał wsparcie od inwestora - Inqube S.A., które pochodziło z programu 3.1 uzyskana kwota w ramach programu 8.1 była maksymalną o jaką mógł się ubiegać Emitent.
(6) W październiku 2011 r. Emitent przeprowadził emisję 2.000.000 akcji serii C w drodze oferty prywatnej na podstawie upoważnienia zawartego w uchwale nr 12 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta z dnia 23 maja 2011 roku ws. podwyższenia kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego, o czym Emitent informował w RB 38/2011.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 36/2011 z dnia 10 października 2011 roku, Raport miesięczny za wrzesień 2011 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 37/2011 z dnia 14 października 2011 roku, Przeprowadzenie emisji akcji serii C w ramach kapitału docelowego oraz ustalenia zasad emisji
(3) Raport Bieżący EBI Nr 38/2011 z dnia 18 października 2011 roku, Zakończenie subskrypcji akcji serii C oraz dokonanie przydziału akcji
(4) Raport Bieżący EBI Nr 39/2011 z dnia 19 października 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 13/2011 z dnia 19 października 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W październiku 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca listopada 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów z wyłączeniem następujących zdarzeń:
(1) 14 listopada 2011 roku - Publikacja Raportu za III kwartał 2011 r.
(2) 15 listopada 2011 roku - o godzinie 12:00, w Kancelarii Notarialnej Sławomir Ogonek w Warszawie (01-031), przy al. Jana Pawła II nr 61 lok. 132 odbędzie się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu październiku 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.
(2) Spółka podpisała umowy z 3 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca października 2011 roku podpisanych 180 umów z w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Dla porównania - na koniec września 2011 Spółka posiadała podpisanych 177 umów z producentami/dystrybutorami towarów. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent kontynuował w październiku 2011 r. testy PriceFaller - narzędzia (ściśle powiązanego z platformą e-commerce Power Price), które zdaniem Emitenta, może zmienić zasady zaopatrywania się w produkty do dalszej sprzedaży. PriceFaller to narzędzie, które w bardzo prosty i intuicyjny sposób pozwala każdemu zarejestrowanemu użytkownikowi zorganizować wspólny zakup (z innymi użytkownikami) dowolnego produktu tak aby wszyscy kupujący mogli osiągnąć maksymalny rabat na platformie e-commerce Power Price.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w październiku 2011 roku 70 262 , dla porównania we wrześniu br. wynosiła 63 772. Na osiągnięte wyniki największy wpływ miała intensywna akcja promocyjną jaką prowadzi Emitent, która była nakierowana na osiągnięcie jak najlepszych efektów jakościowych. Emitent w dalszym ciągu prowadził działania eliminujące nieefektywne źródła pozyskiwania użytkowników dla Power Price, co przekładało się na racjonalizację środków finansowych przeznaczanych na reklamę i marketing.
(5)W październiku Emitent otrzymał informację o przyznaniu dotacji z PARP w ramach programu 8.1 na kwotę 84 tys. PLN. Z uwagi na fakt, że Emitent wcześniej uzyskał wsparcie od inwestora - Inqube S.A., które pochodziło z programu 3.1 uzyskana kwota w ramach programu 8.1 była maksymalną o jaką mógł się ubiegać Emitent.
(6) W październiku 2011 r. Emitent przeprowadził emisję 2.000.000 akcji serii C w drodze oferty prywatnej na podstawie upoważnienia zawartego w uchwale nr 12 Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia Emitenta z dnia 23 maja 2011 roku ws. podwyższenia kapitału zakładowego w ramach kapitału docelowego, o czym Emitent informował w RB 38/2011.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 36/2011 z dnia 10 października 2011 roku, Raport miesięczny za wrzesień 2011 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 37/2011 z dnia 14 października 2011 roku, Przeprowadzenie emisji akcji serii C w ramach kapitału docelowego oraz ustalenia zasad emisji
(3) Raport Bieżący EBI Nr 38/2011 z dnia 18 października 2011 roku, Zakończenie subskrypcji akcji serii C oraz dokonanie przydziału akcji
(4) Raport Bieżący EBI Nr 39/2011 z dnia 19 października 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu październiku 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 13/2011 z dnia 19 października 2011 roku, Zwołanie Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W październiku 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca listopada 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów z wyłączeniem następujących zdarzeń:
(1) 14 listopada 2011 roku - Publikacja Raportu za III kwartał 2011 r.
(2) 15 listopada 2011 roku - o godzinie 12:00, w Kancelarii Notarialnej Sławomir Ogonek w Warszawie (01-031), przy al. Jana Pawła II nr 61 lok. 132 odbędzie się Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".