Raport miesięczny za sierpień 2011 roku
09-09-2011
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc sierpień 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu sierpniu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. W sierpniu została również uruchomiona finalna wersja platformy. Wersja beta serwisu służyła przetestowaniu w praktyce całego modelu biznesowego Power Price oraz zebraniu uwag klientów, co umożliwiło stworzenie docelowej wersji dopasowanej do wymogów użytkowników. Uruchomiona nowa wersja platformy zawiera nową szatę graficzną i funkcjonalności, oraz logo, a wszystko to zgodnie z sugestiami zgłoszonymi w ostatnich miesiącach przez pierwszych użytkowników Power Price.
(2) Spółka podpisała umowy z 12 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca sierpnia 2011 roku podpisanych 166 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent w sierpniu rozpoczął negocjacje, które zakończyły się na początku września związane z podpisaniem umowy z Euler Hermes, które jest największym ubezpieczycielem wierzytelności w Polsce, co umożliwiło wprowadzenie przez Power Price dla klientów platformy odroczonego terminu płatności za zamówione towary.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w sierpniu 2011 roku - 76 083 dla porównania w lipcu br. wynosiła 64 594.
(5)W sierpniu kontynuowano intensywne działania promocyjne, których efektem był min. znaczący wzrost unikalnych użytkowników odwiedzających platformę Power Price.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu sierpniu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 33/2011 z dnia 10 sierpnia 2011 roku, Raport miesięczny za lipiec 2011 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 34/2011 z dnia 12 sierpnia 2011, Raport okresowy za II kwartał 2011 roku
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W sierpniu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price w tym uruchomienie wersji finalnej platformy
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca września 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu sierpniu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. W sierpniu została również uruchomiona finalna wersja platformy. Wersja beta serwisu służyła przetestowaniu w praktyce całego modelu biznesowego Power Price oraz zebraniu uwag klientów, co umożliwiło stworzenie docelowej wersji dopasowanej do wymogów użytkowników. Uruchomiona nowa wersja platformy zawiera nową szatę graficzną i funkcjonalności, oraz logo, a wszystko to zgodnie z sugestiami zgłoszonymi w ostatnich miesiącach przez pierwszych użytkowników Power Price.
(2) Spółka podpisała umowy z 12 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca sierpnia 2011 roku podpisanych 166 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent w sierpniu rozpoczął negocjacje, które zakończyły się na początku września związane z podpisaniem umowy z Euler Hermes, które jest największym ubezpieczycielem wierzytelności w Polsce, co umożliwiło wprowadzenie przez Power Price dla klientów platformy odroczonego terminu płatności za zamówione towary.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w sierpniu 2011 roku - 76 083 dla porównania w lipcu br. wynosiła 64 594.
(5)W sierpniu kontynuowano intensywne działania promocyjne, których efektem był min. znaczący wzrost unikalnych użytkowników odwiedzających platformę Power Price.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu sierpniu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 33/2011 z dnia 10 sierpnia 2011 roku, Raport miesięczny za lipiec 2011 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 34/2011 z dnia 12 sierpnia 2011, Raport okresowy za II kwartał 2011 roku
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W sierpniu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price w tym uruchomienie wersji finalnej platformy
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca września 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".