pieniadz.pl

Raport miesięczny za lipiec 2011 roku

10-08-2011

Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc lipiec 2011 roku.

I.Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.

W miesiącu lipcu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:

(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.

(2) Spółka podpisała umowy z 7 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca czerwca 2011 roku podpisanych 154 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.

(3) Emitent po wprowadzeniu w czerwcu promocji dotyczącej darmowej dostawy towarów dla wszystkich klientów, w lipcu Power Price w trakcie negocjacji z dostawcami zlikwidowała niemal wszystkie obowiązujące dotąd minima logistyczne na towary dostępne na platformie.

(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w lipcu 2011 roku - 64 594 dla porównania w czerwcu br. wynosiła 27 286.

(5)W lipcu, po dwóch miesiącach, kiedy działania promocyjne obliczone były jedynie na efekt testowania działania platformy, funkcjonowania całego modelu biznesowego jak również uzupełniania oferty dostępnej na platformie w oparciu o sugestie klientów rozpoczęły się intensywne działania promocyjne, których efektem był min. znaczący wzrost unikalnych użytkowników odwiedzających platformę Power Price.

II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:

W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lipcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:

(1) Raport Bieżący EBI Nr 32/2011 z dnia 11 lipca 2011 roku, Raport miesięczny za czerwiec 2011 roku

Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl

III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:

W lipcu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:

- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price

- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price

- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)

IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:

Spółka opublikuje 12 sierpnia 2011 roku raport za II kwartał 2011 roku.

Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".


Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm