Raport miesięczny za czerwiec 2011 roku
11-07-2011
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc czerwiec 2011 roku.
I.Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu czerwcu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.
(2) Spółka podpisała umowy z 7 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie spółka posiadała na koniec miesiąca czerwca 2011 roku podpisanych 147 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent wprowadził testowo w czerwcu promocję dotyczącą darmowej dostawy towarów dla wszystkich klientów. Wprowadzenie promocji wynika z sugestii klientów oraz by podkreślić atrakcyjność cen towarów dostępnych na platformie.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w czerwcu 2011 roku -27 286 dla porównania w maju br. wynosił 19 200.
(5) Miesiąc czerwiec był drugim miesiącem w czasie którego działania promocyjne obliczone były jedynie na efekt testowania działania platformy, funkcjonowania całego modelu biznesowego jak również uzupełniania oferty dostępnej na platformie w oparciu o sugestie klientów. Od lipca działania promocyjne ulegną znacznej intensyfikacji.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu czerwcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 31/2011 z dnia 10 czerwca 2011 roku, Raport miesięczny za maj 2011 roku
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W czerwcu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca lipca 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I.Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu czerwcu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami użytkowników. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy.
(2) Spółka podpisała umowy z 7 producentami towarów, o które pytali klienci, a których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie spółka posiadała na koniec miesiąca czerwca 2011 roku podpisanych 147 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent wprowadził testowo w czerwcu promocję dotyczącą darmowej dostawy towarów dla wszystkich klientów. Wprowadzenie promocji wynika z sugestii klientów oraz by podkreślić atrakcyjność cen towarów dostępnych na platformie.
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w czerwcu 2011 roku -27 286 dla porównania w maju br. wynosił 19 200.
(5) Miesiąc czerwiec był drugim miesiącem w czasie którego działania promocyjne obliczone były jedynie na efekt testowania działania platformy, funkcjonowania całego modelu biznesowego jak również uzupełniania oferty dostępnej na platformie w oparciu o sugestie klientów. Od lipca działania promocyjne ulegną znacznej intensyfikacji.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu czerwcu 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 31/2011 z dnia 10 czerwca 2011 roku, Raport miesięczny za maj 2011 roku
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W czerwcu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- realizacja kampanii banerowej rozliczanej w oparciu o efekt (rejestracje na platformie)
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca lipca 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".