Raport miesięczny za maj 2011 roku
10-06-2011
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc maj 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu maju 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami pierwszych użytkowników.
(2) Spółka podpisała umowy z 17 producentami/dystrybutorami towarów, które są dostępne w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie spółka posiadała na koniec miesiąca maja 2011 roku podpisanych 140 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent złożył wniosek o dotację w wysokości 84 000 zł z programu POIG 8.1 - czyli maksymalną kwotę o jaką może się ubiegać z uwagi na wcześniejszy transfer środków finansowych od Inqbe Sp. z o.o. - która działała w oparciu o środki na inwestycje z POIG 3.1
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w maju 19 200. Wzrost liczby użytkowników platformy był w ocenie Zarządu Power Price w dużej mierze organiczny - gdyż w raportowanym okresie akcje reklamowe miały testowy charakter.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI, dwa Raporty Bieżące EBI oraz Raport Okresowy:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 28/2011 z dnia 10 maja 2011 roku, Raport miesięczny za kwiecień 2011 roku
(2) Raport Okresowy EBI Nr 29/2011 z dnia 17 maja 2011 roku, Raport okresowy z I kwartał 2011 roku
(3) Raport Bieżący EBI Nr 30/2011 z dnia 23 maja 2011 roku, Treść uchwał podjętych na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Spółki pod firmą Power Price Spółka Akcyjna w dniu 23 maja 2011 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI, jeden Raport Bieżący ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 11/2011 z dnia 23 maja - Lista akcjonariuszy zarejestrowanych na WZA Spółki w dniu 23 maja 2011 roku.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W maju 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Uruchomienie kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca czerwca 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu maju 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z udoskonaleniem platformy e-commerce Power Price prowadzone zgodnie z sugestiami pierwszych użytkowników.
(2) Spółka podpisała umowy z 17 producentami/dystrybutorami towarów, które są dostępne w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie spółka posiadała na koniec miesiąca maja 2011 roku podpisanych 140 umów z producentami/dystrybutorami towarów w tym: producentami artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, producentami artykułów skierowanych do branży HORECA. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Emitent złożył wniosek o dotację w wysokości 84 000 zł z programu POIG 8.1 - czyli maksymalną kwotę o jaką może się ubiegać z uwagi na wcześniejszy transfer środków finansowych od Inqbe Sp. z o.o. - która działała w oparciu o środki na inwestycje z POIG 3.1
(4) Liczba unikalnych użytkowników platformy e-commerce Power Price wyniosła w maju 19 200. Wzrost liczby użytkowników platformy był w ocenie Zarządu Power Price w dużej mierze organiczny - gdyż w raportowanym okresie akcje reklamowe miały testowy charakter.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI, dwa Raporty Bieżące EBI oraz Raport Okresowy:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 28/2011 z dnia 10 maja 2011 roku, Raport miesięczny za kwiecień 2011 roku
(2) Raport Okresowy EBI Nr 29/2011 z dnia 17 maja 2011 roku, Raport okresowy z I kwartał 2011 roku
(3) Raport Bieżący EBI Nr 30/2011 z dnia 23 maja 2011 roku, Treść uchwał podjętych na Zwyczajnym Walnym Zgromadzeniu Spółki pod firmą Power Price Spółka Akcyjna w dniu 23 maja 2011 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2011 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI, jeden Raport Bieżący ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 11/2011 z dnia 23 maja - Lista akcjonariuszy zarejestrowanych na WZA Spółki w dniu 23 maja 2011 roku.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W maju 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych platformy e-commerce Power Price
- Uruchomienie kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca czerwca 2011 roku miały miejsce wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".