Uruchomienie platformy e-commerce Power Price
26-04-2011
Zarząd Spółki Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka") niniejszym informuje, iż w dniu dzisiejszym, tj. 26 kwietnia 2011 roku, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Zarządu Spółki, uruchomiona zostanie platforma e-commerce Power Price (www.powerprice.pl). Udostępnienie wersji beta platformy nastąpi około godziny 13.00.
Rozpoczęcie działania platformy powerprice.pl jest uwieńczeniem kilkumiesięcznych prac Spółki, w efekcie których powstała nie tylko sama platforma, ale również dokonano uruchomienia systemu ERP i jego integracji z platformą oraz z systemem IT firmy zapewniającej obsługę logistyczną, przygotowano moduł zarządzający pracą Działu Handlowego i Biura Obsługi Klienta (CRM & RMA) oraz moduł dotyczący płatności za pośrednictwem przelewu bankowego i kart kredytowych. W momencie uruchomienia platformy powerprice.pl Spółka posiada 123 podpisane umowy z producentami i dystrybutorami różnego typu towarów, które zostaną zaoferowane do sprzedaży za pośrednictwem platformy. Wcześniejsze prognozy Spółki zakładały, iż w dniu startu platformy umów z producentami będzie 50. Dużo wyższa od prognoz liczba producentów współpracujących ze Spółką oznacza szerszy niż pierwotnie zakładano asortyment produktów dostępnych za pośrednictwem platformy.
Działalność Spółki w najbliższym okresie będzie się koncentrować na:
• Pozyskaniu klientów za pośrednictwem własnego działu telemarketingu oraz za pomocą reklam w Internecie;
• Negocjowaniu obecnych, wyjściowych stawek zaoferowanych przez producentów na podstawie analizy danych o zainteresowaniu poszczególnymi produktami i wielkości sprzedaży;
• Systematycznej rozbudowie obecnych funkcjonalności platformy i dodawaniu nowych funkcjonalności (m.in. na podstawie sugestii użytkowników);
• Dalszej rozbudowie bazy producentów i produktów dostępnych za pośrednictwem platformy;
• Ubieganiu się o dofinansowanie projektu w ramach działania 8.1 POIG (maj 2011 r.)
• Przeprowadzeniu we wrześniu b.r. szeroko zakrojonej kampanii reklamowej
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect", stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009 roku.
Rozpoczęcie działania platformy powerprice.pl jest uwieńczeniem kilkumiesięcznych prac Spółki, w efekcie których powstała nie tylko sama platforma, ale również dokonano uruchomienia systemu ERP i jego integracji z platformą oraz z systemem IT firmy zapewniającej obsługę logistyczną, przygotowano moduł zarządzający pracą Działu Handlowego i Biura Obsługi Klienta (CRM & RMA) oraz moduł dotyczący płatności za pośrednictwem przelewu bankowego i kart kredytowych. W momencie uruchomienia platformy powerprice.pl Spółka posiada 123 podpisane umowy z producentami i dystrybutorami różnego typu towarów, które zostaną zaoferowane do sprzedaży za pośrednictwem platformy. Wcześniejsze prognozy Spółki zakładały, iż w dniu startu platformy umów z producentami będzie 50. Dużo wyższa od prognoz liczba producentów współpracujących ze Spółką oznacza szerszy niż pierwotnie zakładano asortyment produktów dostępnych za pośrednictwem platformy.
Działalność Spółki w najbliższym okresie będzie się koncentrować na:
• Pozyskaniu klientów za pośrednictwem własnego działu telemarketingu oraz za pomocą reklam w Internecie;
• Negocjowaniu obecnych, wyjściowych stawek zaoferowanych przez producentów na podstawie analizy danych o zainteresowaniu poszczególnymi produktami i wielkości sprzedaży;
• Systematycznej rozbudowie obecnych funkcjonalności platformy i dodawaniu nowych funkcjonalności (m.in. na podstawie sugestii użytkowników);
• Dalszej rozbudowie bazy producentów i produktów dostępnych za pośrednictwem platformy;
• Ubieganiu się o dofinansowanie projektu w ramach działania 8.1 POIG (maj 2011 r.)
• Przeprowadzeniu we wrześniu b.r. szeroko zakrojonej kampanii reklamowej
Podstawa prawna: §3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect", stanowiącego Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 733/2009 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 18 grudnia 2009 roku.