Raport miesięczny za styczeń 2011 roku
10-02-2011
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Emitent", "Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc styczeń 2011 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
W miesiącu styczniu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka zrealizowała następujące etapy prac zmierzających do uruchomienia platformy e-commerce:
- Wykonano główne moduły platformy zawierające wszystkie niezbędne do jej działania elementy oraz przeprowadzono pomyślnie testy akceptacyjne wersji podstawowej platformy Power Price
- Przygotowano moduł zarządzający pracą działu handlowego i Biura Obsługi Klienta (CRM & RMA)
- Przygotowano moduł płatności kartami kredytowymi i przelewami bankowymi oraz mechanizm Wirtualnego Portfela
Realizacja prac następuje zgodnie z przyjętym przez Zarząd Spółki harmonogramem, w związku z czym w ocenie Zarządu Spółki uruchomienie platformy e-commerce Power Price nastąpi w ustalonym wcześniej terminie, tj. w kwietniu 2011 roku.
(2) Spółka podpisała umowy z dwudziestoma czterema producentami towarów, które będą zaoferowane do sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price w momencie jej uruchomienia. Zarząd Power Price S.A. w styczniu 2011 roku podpisał umowy o współpracy ze spółkami zajmującymi się produkcją między innymi: mebli biurowych, artykułów papierniczych, opakowań, środków chemicznych, wyrobów z tworzyw sztucznych.
Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryterium znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki uznaje umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.
(3) Spółka zwiększyła do trzech liczbę zatrudnionych w Dziale Handlowym osób. Dział Handlowy jest wspierany dodatkowo przez dwie osoby zatrudnione na stanowisku telemarketera. W styczniu 2011 roku przeprowadzona została dodatkowo rekrutacja na stanowisko specjalista ds. logistyki, w wyniku której od marca 2011 roku zostaną rozpoczęte prace nad wdrażaniem schematów działań logistycznych związanych z obsługą transakcji, jakie odbywać się będą na platformie e-commerce Power Price.
(4) Zarząd Power Price S.A. zaktualizował prognozę wyników finansowych Spółki za rok 2010, która zakłada osiągnięcie:
- przychodów z działalności operacyjnej na poziomie: 2850,00 zł,
- kosztów działalności operacyjnej w wysokości: 289.978,19 zł,
- straty netto w wysokości: - 284.279,02 zł.
Aktualizacja prognozy finansowej Power Price S.A. za rok 2010 wynikała z faktu powzięcia przez Zarząd Spółki informacji o poniesieniu niższych od pierwotnie zakładanych kosztów działalności operacyjnej.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu styczniu 2011 roku) Spółka przekazała, za pośrednictwem systemu EBI, sześć Raportów Bieżących EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 1/2011 z dnia 4 stycznia 2011 roku, Wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect
(2) Raport Bieżący EBI Nr 2/2011 z dnia 5 stycznia 2011 roku, Złożenie wniosku o wyznaczenie pierwszego dnia notowania
(3) Raport Bieżący EBI Nr 3/2011 z dnia 11 stycznia 2011 roku, Wyznaczenie pierwszego dnia notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A i B
(4) Raport Bieżący EBI Nr 4/2011 z dnia 25 stycznia 2011 roku, Harmonogram przekazywania raportów okresowych
(5) Raport Bieżący EBI Nr 5/2011 z dnia 26 stycznia 2011 roku, Podniesienie prognozy wyników finansowych
(6) Raport Bieżący EBI Nr 6/2011 z dnia 27 stycznia 2011 roku, Zakończenie trzech etapów realizacji prac związanych z uruchomieniem działalności platformy e-commerce Power Price
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu styczniu 2011 roku) Spółka przekazała do publicznej wiadomości jeden Raport Bieżący ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 1/2011 z dnia 18 stycznia 2011 roku, Zmiana stanu posiadania
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W styczniu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji Akcji serii B Spółki w następującym zakresie:
- zwiększenie zatrudnienia
- wdrażanie kolejnych etapów budowy systemu ERP
- zwiększenie powierzchni biurowej, która objęta jest umową najmu lokalu w ramach dostosowania do potrzeb rosnącej liczby pracowników
- zakup sprzętu biurowego dla nowych pracowników
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Na dzień 11 lutego 2011 roku planowana jest publikacja Raportu Okresowego - Raportu Kwartalnego Spółki za IV kwartał 2010 roku.
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca lutego 2011 roku miały miejsce inne wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt. 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
W miesiącu styczniu 2011 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka zrealizowała następujące etapy prac zmierzających do uruchomienia platformy e-commerce:
- Wykonano główne moduły platformy zawierające wszystkie niezbędne do jej działania elementy oraz przeprowadzono pomyślnie testy akceptacyjne wersji podstawowej platformy Power Price
- Przygotowano moduł zarządzający pracą działu handlowego i Biura Obsługi Klienta (CRM & RMA)
- Przygotowano moduł płatności kartami kredytowymi i przelewami bankowymi oraz mechanizm Wirtualnego Portfela
Realizacja prac następuje zgodnie z przyjętym przez Zarząd Spółki harmonogramem, w związku z czym w ocenie Zarządu Spółki uruchomienie platformy e-commerce Power Price nastąpi w ustalonym wcześniej terminie, tj. w kwietniu 2011 roku.
(2) Spółka podpisała umowy z dwudziestoma czterema producentami towarów, które będą zaoferowane do sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price w momencie jej uruchomienia. Zarząd Power Price S.A. w styczniu 2011 roku podpisał umowy o współpracy ze spółkami zajmującymi się produkcją między innymi: mebli biurowych, artykułów papierniczych, opakowań, środków chemicznych, wyrobów z tworzyw sztucznych.
Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryterium znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki uznaje umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.
(3) Spółka zwiększyła do trzech liczbę zatrudnionych w Dziale Handlowym osób. Dział Handlowy jest wspierany dodatkowo przez dwie osoby zatrudnione na stanowisku telemarketera. W styczniu 2011 roku przeprowadzona została dodatkowo rekrutacja na stanowisko specjalista ds. logistyki, w wyniku której od marca 2011 roku zostaną rozpoczęte prace nad wdrażaniem schematów działań logistycznych związanych z obsługą transakcji, jakie odbywać się będą na platformie e-commerce Power Price.
(4) Zarząd Power Price S.A. zaktualizował prognozę wyników finansowych Spółki za rok 2010, która zakłada osiągnięcie:
- przychodów z działalności operacyjnej na poziomie: 2850,00 zł,
- kosztów działalności operacyjnej w wysokości: 289.978,19 zł,
- straty netto w wysokości: - 284.279,02 zł.
Aktualizacja prognozy finansowej Power Price S.A. za rok 2010 wynikała z faktu powzięcia przez Zarząd Spółki informacji o poniesieniu niższych od pierwotnie zakładanych kosztów działalności operacyjnej.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu styczniu 2011 roku) Spółka przekazała, za pośrednictwem systemu EBI, sześć Raportów Bieżących EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 1/2011 z dnia 4 stycznia 2011 roku, Wprowadzenie do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect
(2) Raport Bieżący EBI Nr 2/2011 z dnia 5 stycznia 2011 roku, Złożenie wniosku o wyznaczenie pierwszego dnia notowania
(3) Raport Bieżący EBI Nr 3/2011 z dnia 11 stycznia 2011 roku, Wyznaczenie pierwszego dnia notowania w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect akcji zwykłych na okaziciela serii A i B
(4) Raport Bieżący EBI Nr 4/2011 z dnia 25 stycznia 2011 roku, Harmonogram przekazywania raportów okresowych
(5) Raport Bieżący EBI Nr 5/2011 z dnia 26 stycznia 2011 roku, Podniesienie prognozy wyników finansowych
(6) Raport Bieżący EBI Nr 6/2011 z dnia 27 stycznia 2011 roku, Zakończenie trzech etapów realizacji prac związanych z uruchomieniem działalności platformy e-commerce Power Price
W okresie sprawozdawczym (tj. w miesiącu styczniu 2011 roku) Spółka przekazała do publicznej wiadomości jeden Raport Bieżący ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 1/2011 z dnia 18 stycznia 2011 roku, Zmiana stanu posiadania
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W styczniu 2011 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji Akcji serii B Spółki w następującym zakresie:
- zwiększenie zatrudnienia
- wdrażanie kolejnych etapów budowy systemu ERP
- zwiększenie powierzchni biurowej, która objęta jest umową najmu lokalu w ramach dostosowania do potrzeb rosnącej liczby pracowników
- zakup sprzętu biurowego dla nowych pracowników
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami, oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Na dzień 11 lutego 2011 roku planowana jest publikacja Raportu Okresowego - Raportu Kwartalnego Spółki za IV kwartał 2010 roku.
Według wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, aby w okresie miesiąca lutego 2011 roku miały miejsce inne wydarzenia korporacyjne, które mogłyby być istotne z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt. 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie SA z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".