Raport miesięczny za luty 2012 roku
12-03-2012
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2012 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu lutym 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z optymalizacją działania platformy e-commerce Power Price. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy, co wynikało z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę.
(2) Spółka podpisała umowy z 2 producentami towarów, których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca lutego 2012 roku podpisanych 202 umowy. Dostawcami platformy są min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, oraz artykułów skierowanych do branży HORECA, a także coraz liczniej reprezentowani dostawcy produktów związanych z motoryzacją
Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Dział marketingu intensywnie promował podczas nowy dział platformy, dedykowanym produktom motoryzacyjnym niezbędnym w bieżącym funkcjonowaniu firm transportowych oraz innych firm posiadających własne floty samochodowe, inicjując rozmowy zarówno z dostawcami, jak i potencjalnymi odbiorcami towarów dostępnych na platformie. W dziale motoryzacyjnym dostępnych jest ponad 130 000 produktów niezbędnych do funkcjonowania firm flotowych i transportowych.
(4) 2 lutego miało miejsce podpisanie umowy związane z otrzymaniem przez Emitenta dotacji unijnej z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1. Kwota dofinansowania to 84 tysiące złotych. Środki z dotacji zostaną przeznaczone na stworzenie innowacyjnego narzędzia dla klientów do zarządzania ich procesami zakupowymi w firmie, a przy okazji do lepszej integracji pomiędzy klientami a platformą PowerPrice
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 3/2012 z dnia 2 lutego 2012 roku, Informacja o przebiegu subskrypcji zamkniętej w ramach emisji akcji zwykłych na okaziciela serii D
(2) Raport Bieżący EBI Nr 4/2012 z dnia 10 lutego 2012 roku, Raport miesięczny za styczeń 2012 roku
(3) Raport Okresowy EBI Nr 5/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku, Raport okresowy za IV kwartał 2011 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, raport za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI 1/2012 z dnia 1 lutego 2012 roku, Informacja o transakcjach osoby zobowiązanej na akcjach Power Price S.A., które w 2011 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W lutym 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price w tym prac nad stworzeniem i rozbudową działu motoryzacyjnego
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca marca 2012 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:
(1) Zgodnie z raportem bieżącym EBI NR 3, z dnia 2 lutego 2012 r. Emitent przewiduje, że do 12 marca 2012 r. zakończy się przyjmowanie zapisów na akcje nowej emisji Spółki (serii D). Zgodnie z uprawnieniem, jakie przysługuje Zarządowi wynikającym z art. 436 §4 ksh Zarząd dokona przydziału nie więcej niż 7.818.583 akcji serii D osobom przez siebie wskazanym oraz przekaże do publicznej wiadomości informację dotyczącą ostatecznej liczby akcji serii D objętych i w pełni opłaconych w ramach niniejszej subskrypcji (dojście emisji do skutku) w terminie jaki wynika z regulacji na rynku NewConnect.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych"
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu lutym 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane z optymalizacją działania platformy e-commerce Power Price. Prace koncentrowały się na poszerzeniu asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy, co wynikało z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę.
(2) Spółka podpisała umowy z 2 producentami towarów, których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca lutego 2012 roku podpisanych 202 umowy. Dostawcami platformy są min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, oraz artykułów skierowanych do branży HORECA, a także coraz liczniej reprezentowani dostawcy produktów związanych z motoryzacją
Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Dział marketingu intensywnie promował podczas nowy dział platformy, dedykowanym produktom motoryzacyjnym niezbędnym w bieżącym funkcjonowaniu firm transportowych oraz innych firm posiadających własne floty samochodowe, inicjując rozmowy zarówno z dostawcami, jak i potencjalnymi odbiorcami towarów dostępnych na platformie. W dziale motoryzacyjnym dostępnych jest ponad 130 000 produktów niezbędnych do funkcjonowania firm flotowych i transportowych.
(4) 2 lutego miało miejsce podpisanie umowy związane z otrzymaniem przez Emitenta dotacji unijnej z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, działanie 8.1. Kwota dofinansowania to 84 tysiące złotych. Środki z dotacji zostaną przeznaczone na stworzenie innowacyjnego narzędzia dla klientów do zarządzania ich procesami zakupowymi w firmie, a przy okazji do lepszej integracji pomiędzy klientami a platformą PowerPrice
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 3/2012 z dnia 2 lutego 2012 roku, Informacja o przebiegu subskrypcji zamkniętej w ramach emisji akcji zwykłych na okaziciela serii D
(2) Raport Bieżący EBI Nr 4/2012 z dnia 10 lutego 2012 roku, Raport miesięczny za styczeń 2012 roku
(3) Raport Okresowy EBI Nr 5/2012 z dnia 14 lutego 2012 roku, Raport okresowy za IV kwartał 2011 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, raport za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI 1/2012 z dnia 1 lutego 2012 roku, Informacja o transakcjach osoby zobowiązanej na akcjach Power Price S.A., które w 2011 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro.
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W lutym 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z prywatnej emisji akcji serii B spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price w tym prac nad stworzeniem i rozbudową działu motoryzacyjnego
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca marca 2012 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:
(1) Zgodnie z raportem bieżącym EBI NR 3, z dnia 2 lutego 2012 r. Emitent przewiduje, że do 12 marca 2012 r. zakończy się przyjmowanie zapisów na akcje nowej emisji Spółki (serii D). Zgodnie z uprawnieniem, jakie przysługuje Zarządowi wynikającym z art. 436 §4 ksh Zarząd dokona przydziału nie więcej niż 7.818.583 akcji serii D osobom przez siebie wskazanym oraz przekaże do publicznej wiadomości informację dotyczącą ostatecznej liczby akcji serii D objętych i w pełni opłaconych w ramach niniejszej subskrypcji (dojście emisji do skutku) w terminie jaki wynika z regulacji na rynku NewConnect.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych"