Raport miesięczny za maj 2012 roku
12-06-2012
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc maj 2012 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu maju 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Spółka podpisała umowy z 2 producentami towarów, których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca maja 2012 roku podpisanych 209 umów (było 207). Dostawcami platformy są min producenci artykułów biurowych, środków czystości, , artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją.
Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie.
(4) W maju spółka kontynuowała realizację projektu związanego z podpisaną umową dotyczącą dotacji z PARP w wysokości 84 tys., o czym Emitent informował w raporcie miesięcznym za luty 2012 r. Projekt dotyczy realizacji narzędzia umożliwiającego w oparciu o zasoby Power Price łatwego tworzenia i edytowania list zakupowych klientów, dzięki czemu możliwe będzie łatwe i szybkie sprawdzenie aktualnych cen dla list zakupowych obejmujących dużą liczbę pozycji. Dzięki wprowadzeniu narzędzia, będzie możliwe porównywanie bieżących ceny z danymi historycznymi (w tym również dotyczącymi innych dostawców. Aplikacja ma za zadanie usprawnić i ułatwić planowanie zakupów klientom, oraz będzie wykorzystywana przez pracowników działu obsługi klienta PowerPrice. W maju powstała wersja beta urządzenia i rozpoczęto wewnętrzne testy aplikacji przez pracowników PowerPrice.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 13/2012 z dnia 14 maja 2012 roku, Raport miesięczny za kwiecień 2012 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 14/2012 z dnia 15 maja 2012 roku, Raport okresowy za I kwartał 2012 roku (3) Raport Bieżący EBI Nr 15/2012 z dnia 23 maja 2012 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
(4) Raport Bieżący EBI Nr 16/2012 z dnia 30 maja 2012 roku, Zmiana terminu publikacji raportu rocznego Spółki
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, raport za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI 5/2012 z dnia 23 maja 2012 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W maju 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price.
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca czerwca 2012 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:
(1) Emitent przewiduje, że w miesiącu czerwcu do obrotu na rynku NewConnect wejdzie 10.000.000 (dziesięć milionów) praw do akcji zwykłych na okaziciela serii D Spółki o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda, emitowanych na podstawie Uchwały nr 2 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki z dnia 15 listopada 2011 r. zgodnie z wnioskiem o jakim Emitent informował raportem RB 11/2012
(2) 19 kwietnia 2012 roku Emitent złożył wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego w sprawie rejestracji podniesienia kapitału o kwotę 1 mln zł, co jest związane z zakończeniem emisji akcji serii D. Emitent spodziewa się, że rejestracja podniesienia kapitału nastąpi w terminach przewidzianych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych"
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W miesiącu maju 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka prowadziła prace związane poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Spółka podpisała umowy z 2 producentami towarów, których nie było dotąd w sprzedaży za pośrednictwem platformy Power Price. W sumie Spółka posiadała na koniec miesiąca maja 2012 roku podpisanych 209 umów (było 207). Dostawcami platformy są min producenci artykułów biurowych, środków czystości, , artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją.
Żadna z podpisanych przez Spółkę umów nie spełnia kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki. Podpisane umowy wynikały z sugestii użytkowników platformy i uzupełniały asortyment dostępny w ramach serwisu.
(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie.
(4) W maju spółka kontynuowała realizację projektu związanego z podpisaną umową dotyczącą dotacji z PARP w wysokości 84 tys., o czym Emitent informował w raporcie miesięcznym za luty 2012 r. Projekt dotyczy realizacji narzędzia umożliwiającego w oparciu o zasoby Power Price łatwego tworzenia i edytowania list zakupowych klientów, dzięki czemu możliwe będzie łatwe i szybkie sprawdzenie aktualnych cen dla list zakupowych obejmujących dużą liczbę pozycji. Dzięki wprowadzeniu narzędzia, będzie możliwe porównywanie bieżących ceny z danymi historycznymi (w tym również dotyczącymi innych dostawców. Aplikacja ma za zadanie usprawnić i ułatwić planowanie zakupów klientom, oraz będzie wykorzystywana przez pracowników działu obsługi klienta PowerPrice. W maju powstała wersja beta urządzenia i rozpoczęto wewnętrzne testy aplikacji przez pracowników PowerPrice.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 13/2012 z dnia 14 maja 2012 roku, Raport miesięczny za kwiecień 2012 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 14/2012 z dnia 15 maja 2012 roku, Raport okresowy za I kwartał 2012 roku (3) Raport Bieżący EBI Nr 15/2012 z dnia 23 maja 2012 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
(4) Raport Bieżący EBI Nr 16/2012 z dnia 30 maja 2012 roku, Zmiana terminu publikacji raportu rocznego Spółki
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu maju 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, raport za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI 5/2012 z dnia 23 maja 2012 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
Raporty bieżące Spółki publikowane są na bieżąco na stronie internetowej Spółki (http://www.powerpricesa.pl), a także m.in. na następujących stronach internetowych: http://www.newconnect.pl oraz http://www.gpwinfostrefa.pl
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W maju 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price.
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w okresie miesiąca czerwca 2012 roku, będą miały miejsce następujące wydarzenia korporacyjne:
(1) Emitent przewiduje, że w miesiącu czerwcu do obrotu na rynku NewConnect wejdzie 10.000.000 (dziesięć milionów) praw do akcji zwykłych na okaziciela serii D Spółki o wartości nominalnej 0,10 zł (dziesięć groszy) każda, emitowanych na podstawie Uchwały nr 2 Nadzwyczajnego Walnego Zgromadzenia Spółki z dnia 15 listopada 2011 r. zgodnie z wnioskiem o jakim Emitent informował raportem RB 11/2012
(2) 19 kwietnia 2012 roku Emitent złożył wniosek do Krajowego Rejestru Sądowego w sprawie rejestracji podniesienia kapitału o kwotę 1 mln zł, co jest związane z zakończeniem emisji akcji serii D. Emitent spodziewa się, że rejestracja podniesienia kapitału nastąpi w terminach przewidzianych przez Krajowy Rejestr Sądowy.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych"