Raport miesięczny za listopad 2012 roku
14-12-2012
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc listopad 2012 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W listopadzie 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w listopadzie 2012 r. koncentrowały się nad poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Spółka nie podpisała żadnych nowych umów z producentami towarów i na koniec miesiąca listopada 2012 roku miała podpisanych 216 umów. Jednocześnie Spółka rozpoczęła przegląd dotychczas podpisanych umów współpracy pod kątem aktualizacji statusu. Emitent podpisuje dwa rodzaje umów z dostawcami - cykliczną ( kiedy towar zamawiany jest u dostawcy tylko w momencie zamówienia go przez Klienta Spółki) i stałą ( kiedy towar danego dostawcy znajduje się na stałe w określonych umową ilościach w magazynach Spółki).
Produkty, jakie są dostępne na platformie dostarczają min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów na dostawy towarów nie spełniała kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.
(3) Power Price zawarła w listopadzie umowę o współpracy z jedną z obecnych na rynku polskim instytucji finansowych. W ramach umowy Emitent będzie realizował dostawy towarów jakie znajdują się w ofercie platformy Power Price, w oparciu o wynegocjowane z dostawcami rabaty i oferty cenowe. Dostawy dla klientów docelowych będą realizowane w ramach projektu, jaki przygotowywany jest przez w/w instytucję finansową, zaś Emitent będzie wyłącznym dostawcą art. biurowych w ramach projektu.
(4) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały między innymi pierwszą pozycją w wynikach wyszukiwania dla takich słów jak: papier, ksero czy segregatory ( najpopularniejsze produkty z art. biurowych na platformie e-commerce Power Price), a wiele innych, istotnych dla Spółki słów znajduje się również na czołowych pozycjach.
(5) W listopadzie Spółka sfinalizowała umowę współpracy z portalem egospodarka.pl jednym z największych tego typu serwisów w Polsce poświęconych tematyce gospodarczo-biznesowej. Współpraca polegać będzie na prowadzeniu w domenie egospodarka.pl specjalnego serwisu zawierającego produkty oferowane na platformie e-commerce Power Price. Po niezbędnych przygotowaniach technicznych wspólne przedsięwzięcie portalu egospodarka.pl i PowerPrice S.A. powinno zostać uruchomione w grudniu 2012 r..
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 30/2012 z dnia 12 listopada 2012 roku, Raport miesięczny za październik 2012 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 31/2012 z dnia 13 listopada 2012 roku, Zawarcie istotnej umowy
(3) Raport Bieżący EBI Nr 32/2012 z dnia 14 listopada 2012 roku, Raport okresowy za III kwartał 2012 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2012 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości, raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W listopadzie 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price.
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, że w grudniu 2012 będą miały miejsce istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W listopadzie 2012 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w listopadzie 2012 r. koncentrowały się nad poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Spółka nie podpisała żadnych nowych umów z producentami towarów i na koniec miesiąca listopada 2012 roku miała podpisanych 216 umów. Jednocześnie Spółka rozpoczęła przegląd dotychczas podpisanych umów współpracy pod kątem aktualizacji statusu. Emitent podpisuje dwa rodzaje umów z dostawcami - cykliczną ( kiedy towar zamawiany jest u dostawcy tylko w momencie zamówienia go przez Klienta Spółki) i stałą ( kiedy towar danego dostawcy znajduje się na stałe w określonych umową ilościach w magazynach Spółki).
Produkty, jakie są dostępne na platformie dostarczają min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją. Żadna z podpisanych przez Spółkę umów na dostawy towarów nie spełniała kryteriów znaczącej umowy, przy czym za umowę znaczącą Zarząd Spółki przyjmuję umowę o wartości przekraczającej równowartość 10% kapitałów własnych Spółki.
(3) Power Price zawarła w listopadzie umowę o współpracy z jedną z obecnych na rynku polskim instytucji finansowych. W ramach umowy Emitent będzie realizował dostawy towarów jakie znajdują się w ofercie platformy Power Price, w oparciu o wynegocjowane z dostawcami rabaty i oferty cenowe. Dostawy dla klientów docelowych będą realizowane w ramach projektu, jaki przygotowywany jest przez w/w instytucję finansową, zaś Emitent będzie wyłącznym dostawcą art. biurowych w ramach projektu.
(4) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały między innymi pierwszą pozycją w wynikach wyszukiwania dla takich słów jak: papier, ksero czy segregatory ( najpopularniejsze produkty z art. biurowych na platformie e-commerce Power Price), a wiele innych, istotnych dla Spółki słów znajduje się również na czołowych pozycjach.
(5) W listopadzie Spółka sfinalizowała umowę współpracy z portalem egospodarka.pl jednym z największych tego typu serwisów w Polsce poświęconych tematyce gospodarczo-biznesowej. Współpraca polegać będzie na prowadzeniu w domenie egospodarka.pl specjalnego serwisu zawierającego produkty oferowane na platformie e-commerce Power Price. Po niezbędnych przygotowaniach technicznych wspólne przedsięwzięcie portalu egospodarka.pl i PowerPrice S.A. powinno zostać uruchomione w grudniu 2012 r..
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2012 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 30/2012 z dnia 12 listopada 2012 roku, Raport miesięczny za październik 2012 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 31/2012 z dnia 13 listopada 2012 roku, Zawarcie istotnej umowy
(3) Raport Bieżący EBI Nr 32/2012 z dnia 14 listopada 2012 roku, Raport okresowy za III kwartał 2012 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu listopadzie 2012 roku Spółka nie przekazała do publicznej wiadomości, raportów za pośrednictwem systemu ESPI.
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W listopadzie 2012 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
- Przeprowadzenie prac rozwojowych i optymalizacyjnych platformy e-commerce Power Price.
- Realizacja kampanii reklamowej w sieci AdWords promujÄ…cej platformÄ™ Power Price.
- Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, że w grudniu 2012 będą miały miejsce istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".