Raport miesięczny za luty 2013 roku
13-03-2013
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc luty 2013 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W lutym 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w lutym 2013 r. koncentrowały się nad poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Na platformie Power Price dostępnych jest obecnie 30,5 tys. produktów. Oferta produktowa po okresie intensywnego wzrostu została ustabilizowana i w ocenie użytkowników nie wymaga obecnie większych korekt. Produkty, jakie są dostępne na platformie dostarczają min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją.
(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały zdobyciem atrakcyjnych pozycji dla wielu słów istotnych z punktu widzenia Emitenta.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 3/2013 z dnia 1 lutego 2013 roku, Informacja o zmianie Animatora Akcji
(2) Raport Bieżący EBI Nr 4/2013 z dnia 6 lutego 2013 roku, Korekta raportu EBI NR 2/2013 - Terminy przekazywania raportów okresowych w 2013 roku
(3) Raport Bieżący EBI Nr 5/2013 z dnia 8 lutego 2013 roku, Odwołanie prognoz wyników finansowych na 2012, 2013 i 2014 rok
(4) Raport Bieżący EBI Nr 6/2013 z dnia 12 lutego 2013 roku, Raport miesięczny za styczeń 2013 roku
(5) Raport Bieżący EBI Nr 7/2013 z dnia 14 lutego 2013 roku, Raport okresowy za IV kwartał 2012 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 2/2013 z dnia 5 lutego 2013 roku, Informacja o transakcjach podmiotu blisko związanego z osobą zobowiązaną na akcjach Power Price S.A., które w 2012 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro
(2) Raport Bieżący ESPI Nr 3/2013 z dnia 8 lutego 2013 roku, Informacja o transakcjach podmiotu blisko związanego z osobą zobowiązaną na akcjach Power Price S.A., które w 2012 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W lutym 2013 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
(1) Działania z zakresu pozycjonowania platformy e-commerce w czołowych wyszukiwarkach
(2) Optymalizacja działań związanych ze współpracą z partnerami firmy takimi jak egospodarka.pl czy yellowpages.pl.
(3) Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, że w marcu 2013 będą miały miejsce istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W lutym 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w lutym 2013 r. koncentrowały się nad poszerzeniem asortymentu i bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Na platformie Power Price dostępnych jest obecnie 30,5 tys. produktów. Oferta produktowa po okresie intensywnego wzrostu została ustabilizowana i w ocenie użytkowników nie wymaga obecnie większych korekt. Produkty, jakie są dostępne na platformie dostarczają min producenci artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawcy produktów związani z motoryzacją.
(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały zdobyciem atrakcyjnych pozycji dla wielu słów istotnych z punktu widzenia Emitenta.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 3/2013 z dnia 1 lutego 2013 roku, Informacja o zmianie Animatora Akcji
(2) Raport Bieżący EBI Nr 4/2013 z dnia 6 lutego 2013 roku, Korekta raportu EBI NR 2/2013 - Terminy przekazywania raportów okresowych w 2013 roku
(3) Raport Bieżący EBI Nr 5/2013 z dnia 8 lutego 2013 roku, Odwołanie prognoz wyników finansowych na 2012, 2013 i 2014 rok
(4) Raport Bieżący EBI Nr 6/2013 z dnia 12 lutego 2013 roku, Raport miesięczny za styczeń 2013 roku
(5) Raport Bieżący EBI Nr 7/2013 z dnia 14 lutego 2013 roku, Raport okresowy za IV kwartał 2012 roku
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu lutym 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 2/2013 z dnia 5 lutego 2013 roku, Informacja o transakcjach podmiotu blisko związanego z osobą zobowiązaną na akcjach Power Price S.A., które w 2012 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro
(2) Raport Bieżący ESPI Nr 3/2013 z dnia 8 lutego 2013 roku, Informacja o transakcjach podmiotu blisko związanego z osobą zobowiązaną na akcjach Power Price S.A., które w 2012 roku nie przekroczyły równowartości 5.000 Euro
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W lutym 2013 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
(1) Działania z zakresu pozycjonowania platformy e-commerce w czołowych wyszukiwarkach
(2) Optymalizacja działań związanych ze współpracą z partnerami firmy takimi jak egospodarka.pl czy yellowpages.pl.
(3) Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka nie przewiduje, że w marcu 2013 będą miały miejsce istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów.
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".