Raport miesięczny za kwiecień 2013 roku
07-05-2013
Zarząd Power Price S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") przekazuje niniejszym do publicznej wiadomości raport miesięczny za miesiąc kwiecień 2013 roku.
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W kwietniu 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w kwietniu 2013 r. koncentrowały się nad optymalizacją bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Na platformie Power Price dostępnych jest obecnie 30,5 tys. produktów. Oferta produktowa po okresie intensywnego wzrostu została ustabilizowana oraz zoptymalizowana - również pod kątem cenowym, co wynikało z sugestii zgłaszanych przez użytkowników. Produkty, jakie są dostępne na platformie umożliwiają dokonanie kompleksowych zakupów dla firm i są dostarczane min. przez producentów artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawców produktów związanych z motoryzacją.
(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały zdobyciem atrakcyjnych pozycji dla wielu słów istotnych z punktu widzenia Emitenta.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu kwietniu 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 10/2013 z dnia 11 kwietnia 2013 roku, Raport miesięczny za marzec 2013 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 11/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu kwietniu 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości raport, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 4/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W kwietniu 2013 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
(1) Działania z zakresu pozycjonowania platformy e-commerce w czołowych wyszukiwarkach
(2) Optymalizacja działań związanych ze współpracą z partnerami firmy takimi jak egospodarka.pl czy yellowpages.pl.
(3) Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w maju 2013 będą miały miejsce następujące istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów:
(1) Dnia 13 maja 2013 roku - Publikacja raportu rocznego za 2012 rok
(2) Dnia 15 maja 2013 roku - Publikacja raportu za I kwartał 2013 roku
(3) Dnia 27 maja 2013 roku - Zwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".
I. Informacje na temat wystąpienia tendencji i zdarzeń w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości istotne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.
W kwietniu 2013 roku wystąpiły następujące tendencje i zdarzenia w otoczeniu rynkowym Spółki, które w ocenie Spółki mogą mieć w przyszłości ewentualne skutki dla kondycji finansowej oraz wyników finansowych Power Price S.A.:
(1) Spółka jest właścicielem i operatorem platformy e-commerce przeznaczonej do wymiany handlowej pomiędzy producentami lub dystrybutorami a klientami końcowymi. Prace nad rozwojem platformy w ostatnich miesiącach oraz w kwietniu 2013 r. koncentrowały się nad optymalizacją bazy produktowej oraz zwiększeniem funkcjonalności platformy. Większość prac wynikała z sugestii zgłaszanych przez użytkowników oraz analiz rynkowych przeprowadzanych przez zespół obsługujący platformę. Spółka w dalszym ciągu koncentrowała się na pro-aktywnym zdobywaniu klientów dla platformy i prowadziła rozmowy z obecnymi klientami w celu zapewnienia im optymalnej oferty produktowej i cenowej.
(2) Na platformie Power Price dostępnych jest obecnie 30,5 tys. produktów. Oferta produktowa po okresie intensywnego wzrostu została ustabilizowana oraz zoptymalizowana - również pod kątem cenowym, co wynikało z sugestii zgłaszanych przez użytkowników. Produkty, jakie są dostępne na platformie umożliwiają dokonanie kompleksowych zakupów dla firm i są dostarczane min. przez producentów artykułów biurowych, środków czystości, artykułów skierowanych do branży HORECA, artykułów spożywczych, odzieży roboczej, podstawowych artykułów spożywczych, mebli biurowych, opakowań, a także dostawców produktów związanych z motoryzacją.
(3) Spółka rozwija działania SEM i SEO związane z wykorzystaniem potencjału użytkowników wyszukiwarek , w tym najpopularniejszej lidera w tym segmencie - Google. Zwłaszcza działania SEO dotyczące pozyskiwania użytkowników z naturalnych wyników wyszukiwania mają duże znaczenie dla ograniczania kosztów marketingowych przy jednoczesnym pozyskiwaniu użytkowników zainteresowanych konkretnymi grupami produktów, co uzyskiwane jest poprzez optymalizację treści zawartych na platformie. Działania dotychczas podjęte przez Spółkę zaowocowały zdobyciem atrakcyjnych pozycji dla wielu słów istotnych z punktu widzenia Emitenta.
II. Zestawienie wszystkich informacji opublikowanych przez Spółkę w trybie raportu bieżącego w okresie objętym raportem:
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu kwietniu 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości, za pośrednictwem systemu EBI:
(1) Raport Bieżący EBI Nr 10/2013 z dnia 11 kwietnia 2013 roku, Raport miesięczny za marzec 2013 roku
(2) Raport Bieżący EBI Nr 11/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
W okresie sprawozdawczym, tj. w miesiącu kwietniu 2013 roku Spółka przekazała do publicznej wiadomości raport, za pośrednictwem systemu ESPI:
(1) Raport Bieżący ESPI Nr 4/2013 z dnia 30 kwietnia 2013 roku, Zwołanie Zwyczajnego Walnego Zgromadzenia
III. Informacje na temat realizacji celów emisji, jeżeli taka realizacja, choćby w części, miała miejsce w okresie objętym niniejszym raportem:
W kwietniu 2013 roku miała miejsce realizacja planów wykorzystania środków pochodzących z emisji akcji spółki w następującym zakresie:
(1) Działania z zakresu pozycjonowania platformy e-commerce w czołowych wyszukiwarkach
(2) Optymalizacja działań związanych ze współpracą z partnerami firmy takimi jak egospodarka.pl czy yellowpages.pl.
(3) Działalność w zakresie akwizycji nowych klientów poprzez pracowników działu handlowego.
IV. Kalendarz inwestora, obejmujący wydarzenia mające mieć miejsce w nadchodzącym miesiącu, które dotyczą Spółki i są istotne z punktu widzenia interesów inwestorów, w szczególności daty publikacji raportów okresowych, planowanych walnych zgromadzeń, otwarcia subskrypcji, spotkań z inwestorami lub analitykami oraz oczekiwany termin publikacji raportu analitycznego:
Według stanu wiedzy posiadanej na dzień sporządzenia niniejszego raportu, Spółka przewiduje, że w maju 2013 będą miały miejsce następujące istotne wydarzenia z punktu widzenia inwestorów:
(1) Dnia 13 maja 2013 roku - Publikacja raportu rocznego za 2012 rok
(2) Dnia 15 maja 2013 roku - Publikacja raportu za I kwartał 2013 roku
(3) Dnia 27 maja 2013 roku - Zwyczajne Walne Zgromadzenie Emitenta
Podstawa prawna: pkt 16 Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. z dnia 31 marca 2010 roku - "Dobre Praktyki Spółek Notowanych na NewConnect".