Informacja zgodnie z Dobrymi Praktykami Spółek notowanych na NewConnect
10-06-2014
Zarząd Spółki informuje o incydentalnym naruszeniu przez Emitenta obowiązku
informacyjnego określonego w Załączniku nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu
Obrotu („Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na
rynku NewConnect”). Wskazane naruszenie dotyczy terminu publikacji raportu bieżącego
dotyczącego odwołania członków Rady Nadzorczej, powołania członków Rady Nadzorczej
oraz przekazania uchwał podjętych przez walne zgromadzenie.
Zarząd Spółki informuje, iż nie opublikowanie w terminie wyżej wymienionych raportów
związane było z awarią techniczną spowodowaną czasową niesprawnością systemu
operacyjnego posiadanego przez Emitenta. Zaraz po usunięciu awarii raporty zostały
przekazane, niemniej jednak zostały one po upływie regulaminowego terminu ich publikacji.
Zarząd Spółki zapewnia, że dołoży wszelkich starań aby nie dopuścić do wystąpienia
podobnej sytuacji w przyszłości, w szczególności podjął działania mające na celu poprawę
funkcjonowania systemów informatycznych posiadanych przez Emitenta.
Podstawa prawna:
pkt 16a Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. „Dobre
praktyki spółek notowanych na NewConnect”
informacyjnego określonego w Załączniku nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu
Obrotu („Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na
rynku NewConnect”). Wskazane naruszenie dotyczy terminu publikacji raportu bieżącego
dotyczącego odwołania członków Rady Nadzorczej, powołania członków Rady Nadzorczej
oraz przekazania uchwał podjętych przez walne zgromadzenie.
Zarząd Spółki informuje, iż nie opublikowanie w terminie wyżej wymienionych raportów
związane było z awarią techniczną spowodowaną czasową niesprawnością systemu
operacyjnego posiadanego przez Emitenta. Zaraz po usunięciu awarii raporty zostały
przekazane, niemniej jednak zostały one po upływie regulaminowego terminu ich publikacji.
Zarząd Spółki zapewnia, że dołoży wszelkich starań aby nie dopuścić do wystąpienia
podobnej sytuacji w przyszłości, w szczególności podjął działania mające na celu poprawę
funkcjonowania systemów informatycznych posiadanych przez Emitenta.
Podstawa prawna:
pkt 16a Załącznika do Uchwały Nr 293/2010 Zarządu Giełdy z dnia 31 marca 2010 r. „Dobre
praktyki spółek notowanych na NewConnect”