Pylon S.A. podpisanie umowy ramowej z Agencja Interaktywną
04-02-2014
Zarząd Emitenta [Pylon S.A.] informuje o rozpoczęciu współpracy z agencją interaktywną KAMIKAZE. W ramach rocznego kontraktu Agencja przygotuje strategię obecności w wyszukiwarce Google i rozpocznie pozycjonowanie w oparciu o wartościowy content. Co istotne z punktu widzenia strategii sprzedaży produktów - działania będą prowadzone także w Google.co.uk, a w dłuższej perspektywie agencja będzie odpowiedzialna za optymalizację konwersji w sklepie internetowym firmy. Marka i produkty Pylonu zostaną także wzmocnione działaniami z zakresu e-PR.
Wybór KAMIKAZE nie był przypadkowy. Agencja rokrocznie poddaje się ocenie klientów w badaniu prowadzonym przez MB SMG /KRC na zlecenie Media & Marketing Polska, Wyniki opublikowane w 2013 r. plasują agencję w ścisłej polskie czołówce. KAMIKAZE wygrało w kategorii: "Agencja zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową", ma II miejsce w kategoriach: "Agencja rozumie brief" i "Usługi Agencji są warte pieniędzy, które jej płacimy", a także III miejsce w kategoriach: "Zadowolenie ze współpracy z Agencją", "Zadowolenie z kreacji i produkcji" oraz "Agencja rozumie ideę zintegrowanej komunikacji".
KAMIKAZE od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. W tym czasie realizowała projekty e-marketingowe m.in. dla Orange Polska, Allegro, L'Oréal Paris, Lancôme, Cacharel, Netia, Fortuna, Łowicz, Pysio, Tarczyn, Kotlin, Kamis, Barlinek, Vobis, ABC Data.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".
Wybór KAMIKAZE nie był przypadkowy. Agencja rokrocznie poddaje się ocenie klientów w badaniu prowadzonym przez MB SMG /KRC na zlecenie Media & Marketing Polska, Wyniki opublikowane w 2013 r. plasują agencję w ścisłej polskie czołówce. KAMIKAZE wygrało w kategorii: "Agencja zna daną kategorię produktową i jej sytuację rynkową", ma II miejsce w kategoriach: "Agencja rozumie brief" i "Usługi Agencji są warte pieniędzy, które jej płacimy", a także III miejsce w kategoriach: "Zadowolenie ze współpracy z Agencją", "Zadowolenie z kreacji i produkcji" oraz "Agencja rozumie ideę zintegrowanej komunikacji".
KAMIKAZE od 7 lat zajmuje się obecnością marek w internecie. W tym czasie realizowała projekty e-marketingowe m.in. dla Orange Polska, Allegro, L'Oréal Paris, Lancôme, Cacharel, Netia, Fortuna, Łowicz, Pysio, Tarczyn, Kotlin, Kamis, Barlinek, Vobis, ABC Data.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje Bieżące i Okresowe przekazywane w Alternatywnym Systemie Obrotu na rynku NewConnect".