Pylon S.A. ? zmiana logotypu marki
26-09-2014
Emitent informuje o zmianach dokonanych w logotypie marki. Zadania podjęła się agencja reklamowa Kamikaze Sp. z o.o.. Celem zmian było odświeżenie wizerunku marki. Efektem prac jest odświeżony znak z zachowaną formą i kolorystyką a zmienioną typografią. Nowy logotyp, zgodnie z przyjętymi zasadami Emitenta, został objęty ochroną w Urzędzie Harmonizacji Rynku Wewnętrznego.
Prezentację nowego logotypu znajdą Państwo w załączniku, zapraszamy do zapoznania się z nim.
§ 3 ustęp 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Prezentację nowego logotypu znajdą Państwo w załączniku, zapraszamy do zapoznania się z nim.
§ 3 ustęp 1 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".