Pierwsze notowanie akcji spółki ASM Group na rynku NewConnect
18-03-2013
| ASM GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
18 marca na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka ASM Group. Jest to 434. spółka notowana oraz 9. debiut w 2013 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Emitent wraz z podmiotami zależnymi tworzy Grupę Kapitałową świadczącą usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży, realizowane na terenie całego kraju oraz na wybranych rynkach zagranicznych na rzecz dostawców, którzy oferują swoje towary w sieciach handlowych dysponujących wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi (supermarkety, hipermarkety, dyskonty), wybranych sieciach ze sprzętem elektronicznym (RTV/AGD), a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych. Począwszy od 2010 roku, Grupa Emitenta rozwija prowadzoną działalność poprzez świadczenie usług marketingowego wsparcia sprzedaży również na terenie placówek bankowych, aptek oraz stacji paliw. Obecnie w ramach struktur organizacyjnych Emitenta kontynuowana jest czternastoletnia działalność rynkowa poprzedników prawnych i zakupionych spółek.
Strategia rozwoju
Strategicznym celem Emitenta jest długookresowa budowa wartości Spółki poprzez umacnianie pozycji rynkowej i rozwój działalności w obszarze kompleksowych usług wsparcia sprzedaży dla biznesu. Kierunki rozwoju strategicznego obejmują zarówno wzrost skali działania w zakresie obecnie prowadzonej działalności, skoncentrowanej głównie na merchandisingu, promocji oraz outsourcingu pracowników jak również poszerzanie świadczonych usług o usługi komplementarne w celu oferowania klientom zintegrowanej, kompleksowej obsługi w zakresie szeroko pojętego wsparcia procesów sprzedażowych. Wraz z rozwijaniem oferty, strategia Emitenta zakłada również rozszerzanie zasięgu terytorialnego świadczonych usług, poprzez ekspansję na kolejne rynki zagraniczne w wybranych krajach europejskich. Strategia Emitenta opiera się na dwóch kierunkach działań rozwojowych, obejmujących akwizycje podmiotów konkurencyjnych i komplementarnych oraz wzrost organiczny zorientowany na rozwój, unowocześnianie i podnoszenie jakości świadczonych usług.
18 marca na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka ASM Group. Jest to 434. spółka notowana oraz 9. debiut w 2013 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Emitent wraz z podmiotami zależnymi tworzy Grupę Kapitałową świadczącą usługi w zakresie marketingowego wsparcia sprzedaży, realizowane na terenie całego kraju oraz na wybranych rynkach zagranicznych na rzecz dostawców, którzy oferują swoje towary w sieciach handlowych dysponujących wielkopowierzchniowymi obiektami handlowymi (supermarkety, hipermarkety, dyskonty), wybranych sieciach ze sprzętem elektronicznym (RTV/AGD), a także na terenie mniejszych sklepów należących do międzynarodowych i regionalnych sieci handlowych. Począwszy od 2010 roku, Grupa Emitenta rozwija prowadzoną działalność poprzez świadczenie usług marketingowego wsparcia sprzedaży również na terenie placówek bankowych, aptek oraz stacji paliw. Obecnie w ramach struktur organizacyjnych Emitenta kontynuowana jest czternastoletnia działalność rynkowa poprzedników prawnych i zakupionych spółek.
Strategia rozwoju
Strategicznym celem Emitenta jest długookresowa budowa wartości Spółki poprzez umacnianie pozycji rynkowej i rozwój działalności w obszarze kompleksowych usług wsparcia sprzedaży dla biznesu. Kierunki rozwoju strategicznego obejmują zarówno wzrost skali działania w zakresie obecnie prowadzonej działalności, skoncentrowanej głównie na merchandisingu, promocji oraz outsourcingu pracowników jak również poszerzanie świadczonych usług o usługi komplementarne w celu oferowania klientom zintegrowanej, kompleksowej obsługi w zakresie szeroko pojętego wsparcia procesów sprzedażowych. Wraz z rozwijaniem oferty, strategia Emitenta zakłada również rozszerzanie zasięgu terytorialnego świadczonych usług, poprzez ekspansję na kolejne rynki zagraniczne w wybranych krajach europejskich. Strategia Emitenta opiera się na dwóch kierunkach działań rozwojowych, obejmujących akwizycje podmiotów konkurencyjnych i komplementarnych oraz wzrost organiczny zorientowany na rozwój, unowocześnianie i podnoszenie jakości świadczonych usług.