Pierwsze notowanie akcji spółki POWER PRICE na rynku NewConnect
13-01-2011
POWER PRICE SPÓŁKA AKCYJNA
13 stycznia 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie akcji spółki POWER PRICE. Jest to 6. debiut w tym roku oraz 190 spółka notowana w alternatywnym systemie obrotu GPW.
Przedmiot działalności:
Emitent prowadzi działalność od maja 2010 roku. W tym okresie Emitent podjął działania zmierzające do uruchomienia platformy e-commerce pod nazwą Power Price.
Działania te koncentrowały się na:
•przygotowaniu założeń i oprogramowania niezbędnego do prowadzenia planowanej działalności,
•zbudowaniu zespołu pracowników i współpracowników (obecnie zatrudnione są 4 osoby, od stycznia 2011 planowane jest zatrudnienie 5 nowych pracowników),
•nabyciu specjalistycznych urządzeń i usług służących do prowadzenia planowanej działalności,
•zaplanowaniu kampanii promocyjnej usług świadczonych przez Emitenta.
Emitent planuje uruchomienie działalności platformy e-commerce na drugi kwartał roku 2011.
Przygotowywane platforma e-commerce, stanowić będzie narzędzie sprzedażowe łączące producentów i dystrybutorów z różnorodnych branż z odbiorcami końcowymi dokonującymi zakupów artykułów niezbędnych w ich bieżącej działalności. Platforma będzie łączyć w sobie zarówno rozwiązania sklepu internetowego, giełdy towarowej, jak i serwisu zakupów grupowych oferując przy tym konkurencyjne ceny dla użytkowników końcowych.
13 stycznia 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie akcji spółki POWER PRICE. Jest to 6. debiut w tym roku oraz 190 spółka notowana w alternatywnym systemie obrotu GPW.
Przedmiot działalności:
Emitent prowadzi działalność od maja 2010 roku. W tym okresie Emitent podjął działania zmierzające do uruchomienia platformy e-commerce pod nazwą Power Price.
Działania te koncentrowały się na:
•przygotowaniu założeń i oprogramowania niezbędnego do prowadzenia planowanej działalności,
•zbudowaniu zespołu pracowników i współpracowników (obecnie zatrudnione są 4 osoby, od stycznia 2011 planowane jest zatrudnienie 5 nowych pracowników),
•nabyciu specjalistycznych urządzeń i usług służących do prowadzenia planowanej działalności,
•zaplanowaniu kampanii promocyjnej usług świadczonych przez Emitenta.
Emitent planuje uruchomienie działalności platformy e-commerce na drugi kwartał roku 2011.
Przygotowywane platforma e-commerce, stanowić będzie narzędzie sprzedażowe łączące producentów i dystrybutorów z różnorodnych branż z odbiorcami końcowymi dokonującymi zakupów artykułów niezbędnych w ich bieżącej działalności. Platforma będzie łączyć w sobie zarówno rozwiązania sklepu internetowego, giełdy towarowej, jak i serwisu zakupów grupowych oferując przy tym konkurencyjne ceny dla użytkowników końcowych.