pieniadz.pl

Pierwsze notowanie spółki 2C Partners na rynku NewConnect

13-05-2014

| 2C PARTNERS SPÓŁKA AKCYJNA

13 maja 2014 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka 2C Partners.

O spółce

2C Partners prowadzi działalność od 2006 r. Firma działa na rynku wtórnym nieruchomości, zarówno w zakresie pozyskiwania, jak i sprzedaży zasobów. Emitent inwestuje w nieruchomości na terenie całej Polski, a następnie dokonuje ich rewitalizacji i restrukturyzacji.

Podstawowym rodzajem działalności Emitenta jest restrukturyzacja nieruchomości mieszkalnych, zarówno w aspekcie prawnym, jak i ekonomicznym oraz administracyjno-budowlanym. Każdy projekt realizowany przez spółkę ma swój indywidualny charakter, podejście oraz strategię, dostosowane do uwarunkowań prawnych, architektonicznych i ekonomicznych danej nieruchomości.

Spółka wyróżnia w swojej działalności dwa źródła przychodów – przychody z projektów inwestycyjnych i restrukturyzacyjnych oraz przychody w wynajmu lokali.

Projekty restrukturyzacyjne polegają na nabyciu nieruchomości, rewitalizacji i restrukturyzacji nieruchomości, a następnie jej sprzedaży. Są to projekty nastawione na dynamiczny wzrost kapitałów własnych spółki w krótkim okresie.

Projekty inwestycyjne są niekierowane na długotrwały wzrost wartości nieruchomości, jak i optymalizację przepływów kapitałów Spółki dzięki przychodom z najmu. Zarówno w ramach projektów inwestycyjnych, jak i w przypadku projektów restrukturyzacyjnych, zakupione nieruchomości poddawane są rewitalizacji, a następnie są wynajmowane, lub wykorzystywane w inny, zapewniający stały przychód, sposób.
Nie można jednak w sposób jednoznaczny oddzielić projektów inwestycyjnych od restrukturyzacyjnych. W związku z tym, niemożliwe jest przedstawienie udziału przychodów uzyskiwanych w ramach projektów restrukturyzacyjnych, bądź inwestycyjnych w przychodach wypracowanych przez Spółkę ogółem. Natomiast, zdaniem Emitenta udział przychodów z najmu nieruchomości nie przekracza 10% przychodów ze sprzedaży ogółem.

Realizacja projektów przebiega najczęściej w następujących etapach:

- zakup budynku,
- przeprowadzenie analizy funkcjonalnej,
- przeprowadzenie analizy budowlanej,
- przeprowadzenie analizy prawnej,
- zaprojektowanie nowego podziału funkcjonalnego,
- przygotowanie dokumentacji architektonicznej,
- przygotowanie planu działań obejmującego aspekty prawne, architektoniczne i budowlane,
- wdrożenie przewidywanych zmian/przeprowadzenie remontów,
- sprzedaż/wynajem lokali na rynku

Kursy walut 2024-02-29

+ więcej

www.Autodoc.pl

Produkty finansowe na skróty:

Konta: Konta osobiste Konta młodzieżowe Konta firmowe Konta walutowe
Kredyty: Kredyty gotówkowe Kredyty mieszkaniowe Kredyty z dopłatą Kredyty dla firm