Pierwsze notowanie spółki ABEONET na rynku NewConnect
14-09-2011
ABEONET SPÓŁKA AKCYJNA
14 września 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki ABEONET. Jest to 128 debiut w tym roku oraz 308. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności
Przedmiotem działalności Emitenta jest świadczenie usługi Ochrony Reputacji w Internecie, polegającej na kreowaniu pożądanego wizerunku w sieci www, poprzez wydobywanie na światło dzienne wszystkiego, co o danej osobie lub firmie jest najważniejsze. Wybór dotyczy prawdziwych treści neutralnych lub pozytywnych z pominięciem nieprawdziwych i negatywnych. Rolą Emitenta jest pomoc klientowi w sformułowaniu pożądanego wizerunku i takim doborze narzędzi przekazu, by był on możliwe najbardziej użyteczny.
Usługi firmy określane są jako:
INTERWENCJA - w przypadku nieuzasadnionego ataku na wizerunek lub reputację firmy lub osoby, Emitent podejmuje działania mające na celu eliminację z wysokich wyników wyszukiwania negatywnych informacji (w chwili obecnej ten segment generuje 75% przychodów).
WIZERUNEK - polega na tworzeniu wizerunku firmy/osoby w sieci. W przypadku, gdy wizerunek firmy lub osoby w sieci nie jest zgodny z przyjętą strategią PR i marketingową, bądź w przypadku, jeśli firma/osoba nie jest odpowiednio prezentowana w sieci, Emitent wprowadza do Internetu pożądane informacje spójne ze strategią wizerunkową (w chwili obecnej 25% przychodów).
W celu realizacji swoich zadań Spółka zakupiła od spółki Wist SC (spółka z udziałem Roberta Wista-największego akcjonariusza) system informatyczny „Prevent”.
System informatyczny „Prevent” to rozwiązanie wspomagające realizację projektów związanych z masowym pozycjonowaniem stron internetowych i wysuwaniem odpowiednich (pozytywnych) stron i wpisów na określony temat na najwyższe pozycje wyników wyszukiwania. System umożliwia zarządzanie publikowanymi treściami, a tym samym kreowanie wizerunku osoby, firmy lub produktu.
Emitent stworzył odpowiedni zespół, który pozwolił rozpocząć świadczenie usług Ochrony Reputacji w Internecie. Na dzień sporządzenia dokumentu informacyjnego Emitent współpracuje stale ze specjalistą public relations, czterema dziennikarzami oraz pięcioma informatykami.
14 września 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki ABEONET. Jest to 128 debiut w tym roku oraz 308. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności
Przedmiotem działalności Emitenta jest świadczenie usługi Ochrony Reputacji w Internecie, polegającej na kreowaniu pożądanego wizerunku w sieci www, poprzez wydobywanie na światło dzienne wszystkiego, co o danej osobie lub firmie jest najważniejsze. Wybór dotyczy prawdziwych treści neutralnych lub pozytywnych z pominięciem nieprawdziwych i negatywnych. Rolą Emitenta jest pomoc klientowi w sformułowaniu pożądanego wizerunku i takim doborze narzędzi przekazu, by był on możliwe najbardziej użyteczny.
Usługi firmy określane są jako:
INTERWENCJA - w przypadku nieuzasadnionego ataku na wizerunek lub reputację firmy lub osoby, Emitent podejmuje działania mające na celu eliminację z wysokich wyników wyszukiwania negatywnych informacji (w chwili obecnej ten segment generuje 75% przychodów).
WIZERUNEK - polega na tworzeniu wizerunku firmy/osoby w sieci. W przypadku, gdy wizerunek firmy lub osoby w sieci nie jest zgodny z przyjętą strategią PR i marketingową, bądź w przypadku, jeśli firma/osoba nie jest odpowiednio prezentowana w sieci, Emitent wprowadza do Internetu pożądane informacje spójne ze strategią wizerunkową (w chwili obecnej 25% przychodów).
W celu realizacji swoich zadań Spółka zakupiła od spółki Wist SC (spółka z udziałem Roberta Wista-największego akcjonariusza) system informatyczny „Prevent”.
System informatyczny „Prevent” to rozwiązanie wspomagające realizację projektów związanych z masowym pozycjonowaniem stron internetowych i wysuwaniem odpowiednich (pozytywnych) stron i wpisów na określony temat na najwyższe pozycje wyników wyszukiwania. System umożliwia zarządzanie publikowanymi treściami, a tym samym kreowanie wizerunku osoby, firmy lub produktu.
Emitent stworzył odpowiedni zespół, który pozwolił rozpocząć świadczenie usług Ochrony Reputacji w Internecie. Na dzień sporządzenia dokumentu informacyjnego Emitent współpracuje stale ze specjalistą public relations, czterema dziennikarzami oraz pięcioma informatykami.