Pierwsze notowanie spółki Abpol Company Polska na rynku NewConnect
18-04-2013
| Abpol Company Polska Spółka Akcyjna
18 kwietnia 2013 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka Abpol Company Polska. Jest to 440. spółka notowana oraz 16. debiut w 2013 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Spółka Abpol Company Polska S.A. od początku swojej działalności specjalizuje i koncentruje się na dystrybucji produktów FMCG.
Zakres prowadzonej działalności skupia się na:
- dystrybucji produktów innych producentów (zarówno polskich jak i zagranicznych) nie posiadających własnych kanałów dystrybucji,
- konfekcjonowaniu (import produktów, pakowanie w opakowania pojedyncze i zbiorcze, foliowanie) produktów na zlecenie Reckitt Benckiser,
- produkcji i dystrybucji własnych linii produktów FMCG.
Strategia Emitenta
Spółka swój dalszy rozwój wiąże z dwoma podstawowymi celami strategicznymi:
1. Rozwojem dystrybucji produktów FMCG w dotychczasowych kanałach sprzedaży oraz poszukiwaniem nowych możliwości sprzedażowych tych produktów.
2. Tworzenie nowych, własnych linii produktów oraz marek własnych jak i ich dalsza rozbudowa.
W związku z realizacją zakładanej strategii w 2012 roku Spółka wdrożyła dwie nowe linie produktów:
- QuickplastR - plastry opatrunkowe i specjalistyczne,
- Perfectglue – linia klejów typu klej błyskawiczny.
Na rok 2013 Spółka planuje wprowadzenie do oferty kolejnych nowości. Będą to:
- suplementy diety (LongPlay oraz AvioMin),
- nowa linia prezerwatyw.
18 kwietnia 2013 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka Abpol Company Polska. Jest to 440. spółka notowana oraz 16. debiut w 2013 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Spółka Abpol Company Polska S.A. od początku swojej działalności specjalizuje i koncentruje się na dystrybucji produktów FMCG.
Zakres prowadzonej działalności skupia się na:
- dystrybucji produktów innych producentów (zarówno polskich jak i zagranicznych) nie posiadających własnych kanałów dystrybucji,
- konfekcjonowaniu (import produktów, pakowanie w opakowania pojedyncze i zbiorcze, foliowanie) produktów na zlecenie Reckitt Benckiser,
- produkcji i dystrybucji własnych linii produktów FMCG.
Strategia Emitenta
Spółka swój dalszy rozwój wiąże z dwoma podstawowymi celami strategicznymi:
1. Rozwojem dystrybucji produktów FMCG w dotychczasowych kanałach sprzedaży oraz poszukiwaniem nowych możliwości sprzedażowych tych produktów.
2. Tworzenie nowych, własnych linii produktów oraz marek własnych jak i ich dalsza rozbudowa.
W związku z realizacją zakładanej strategii w 2012 roku Spółka wdrożyła dwie nowe linie produktów:
- QuickplastR - plastry opatrunkowe i specjalistyczne,
- Perfectglue – linia klejów typu klej błyskawiczny.
Na rok 2013 Spółka planuje wprowadzenie do oferty kolejnych nowości. Będą to:
- suplementy diety (LongPlay oraz AvioMin),
- nowa linia prezerwatyw.