Pierwsze notowanie spółki COOL MARKETING na rynku NewConnect
06-07-2011
COOL MARKETING SPÓLKA AKCYJNA
6 lipca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki COOL MARKETING. Jest to 84 debiut w tym roku oraz 265. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta:
Podstawowym przedmiotem działalności Emitenta jest pośrednictwo pomiędzy klientami poszukującymi artykułów promocyjnych i reklamowych, a bezpośrednimi producentami w kraju i za granicą. W zależności od wymagań klienta Emitent uczestniczy we wszystkich etapach, od kreacji, poprzez projekty, nadzorowanie produkcji prototypu, oraz nadzorowanie już samej produkcji, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych, odbiór jakościowy i ilościowy po zakończeniu produkcji, dostawa do klienta. Emitent zatrudnia ośmiu pracowników.
Produkty można podzielić na następujące kategorie:
artykuły wspomagające sprzedaż produktów w sklepach, dołączane bezpośrednio do produktu lub rozdawane przez hostessy; artykuły dodawane do gazet; artykuły reklamowe zamawiane przez firmy w ramach prezentów firmowych lub świątecznych; artykuły rozdawane przez przedstawicieli handlowych firm z branży FMCG, alkoholowej itp. hurtownikom (trade marketing), artykuły rozdawane przez przedstawicieli handlowych branży farmaceutycznej reklamujące leki - lekarzom, właścicielom aptek, lekarzom w przychodniach, artykuły reklamowe jako nagrody w konkursach lojalnościowych.
Instrumenty debiutujÄ…ce
2.000.000 PDA serii B
6 lipca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki COOL MARKETING. Jest to 84 debiut w tym roku oraz 265. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta:
Podstawowym przedmiotem działalności Emitenta jest pośrednictwo pomiędzy klientami poszukującymi artykułów promocyjnych i reklamowych, a bezpośrednimi producentami w kraju i za granicą. W zależności od wymagań klienta Emitent uczestniczy we wszystkich etapach, od kreacji, poprzez projekty, nadzorowanie produkcji prototypu, oraz nadzorowanie już samej produkcji, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych, odbiór jakościowy i ilościowy po zakończeniu produkcji, dostawa do klienta. Emitent zatrudnia ośmiu pracowników.
Produkty można podzielić na następujące kategorie:
artykuły wspomagające sprzedaż produktów w sklepach, dołączane bezpośrednio do produktu lub rozdawane przez hostessy; artykuły dodawane do gazet; artykuły reklamowe zamawiane przez firmy w ramach prezentów firmowych lub świątecznych; artykuły rozdawane przez przedstawicieli handlowych firm z branży FMCG, alkoholowej itp. hurtownikom (trade marketing), artykuły rozdawane przez przedstawicieli handlowych branży farmaceutycznej reklamujące leki - lekarzom, właścicielom aptek, lekarzom w przychodniach, artykuły reklamowe jako nagrody w konkursach lojalnościowych.
Instrumenty debiutujÄ…ce
2.000.000 PDA serii B