Pierwsze notowanie spółki Call Center Tools SA na rynku NewConnect
04-07-2011
CALL CENTER TOOLS SPÓŁKA AKCYJNA
4 lipca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Call Center Tools. Jest to 82 debiut w tym roku oraz 263. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Zgodnie z informacją zawartą w Dokumencie Informacyjnym, główną działalnością Emitenta jest świadczenie usług w zakresie wsparcia działalności typu Call Center oraz rozwijanie narzędzi mających służyć zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych.
Głównym produktem Emitenta jest usługa ZIP, tj. usługa zmiennej identyfikacji połączeń.
Oferowana usługa w sposób istotny zwiększa odbieralność połączeń wychodzących z Call Center do ich klientów lub dłużników.
Rozwiązania oferowane przez Emitenta znajdują zastosowanie przede wszystkim w takich branżach, jak Call Center, windykacja oraz badania opinii publicznej. Wymienione branże systematycznie rozwijają się, a zapotrzebowanie na usługi związane z telemarketingiem wciąż rośnie.
Emitent mimo faktu, iż znajduje się we wczesnej fazie rozwoju, posiada pierwszych klientów zainteresowanych rozwijaniem współpracy, m.in.: Żagiel S.A., Meritum Bank S.A., Databroker – największy w Polsce zarządca i właściciel baz danych, BEST S.A., BGŻ S.A.
Emitent zamierza rozwijać swoją ofertę o nowe produkty adresowane do rynku na którym prowadzi działalność, na bazie ścisłej współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami.
W najbliższej perspektywie, Emitent zamierza jednak skupić uwagę na swoim sztandarowym produkcie – ZIP, rozbudowując jego funkcjonalność i dostosowując jego funkcjonalność do różnych branż – np. windykacji, sprzedaży.
4 lipca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Call Center Tools. Jest to 82 debiut w tym roku oraz 263. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Zgodnie z informacją zawartą w Dokumencie Informacyjnym, główną działalnością Emitenta jest świadczenie usług w zakresie wsparcia działalności typu Call Center oraz rozwijanie narzędzi mających służyć zwiększeniu skuteczności działań telemarketingowych.
Głównym produktem Emitenta jest usługa ZIP, tj. usługa zmiennej identyfikacji połączeń.
Oferowana usługa w sposób istotny zwiększa odbieralność połączeń wychodzących z Call Center do ich klientów lub dłużników.
Rozwiązania oferowane przez Emitenta znajdują zastosowanie przede wszystkim w takich branżach, jak Call Center, windykacja oraz badania opinii publicznej. Wymienione branże systematycznie rozwijają się, a zapotrzebowanie na usługi związane z telemarketingiem wciąż rośnie.
Emitent mimo faktu, iż znajduje się we wczesnej fazie rozwoju, posiada pierwszych klientów zainteresowanych rozwijaniem współpracy, m.in.: Żagiel S.A., Meritum Bank S.A., Databroker – największy w Polsce zarządca i właściciel baz danych, BEST S.A., BGŻ S.A.
Emitent zamierza rozwijać swoją ofertę o nowe produkty adresowane do rynku na którym prowadzi działalność, na bazie ścisłej współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami.
W najbliższej perspektywie, Emitent zamierza jednak skupić uwagę na swoim sztandarowym produkcie – ZIP, rozbudowując jego funkcjonalność i dostosowując jego funkcjonalność do różnych branż – np. windykacji, sprzedaży.