Pierwsze notowanie spółki FLY.PL na rynku NewConnect
27-07-2012
| FLY.PL SPÓŁKA AKCYJNA
27 lipca 2012 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka FLY.pl. Jest to 405 spółka notowana oraz 57 debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Działalność Spółki Fly.pl S.A. aktualnie opiera się o zarządzanie podmiotem zależnym (Emitent posiada 100% udziałów) Fly.pl Sp. z o.o. W związku z tym poniżej przedstawiamy podstawowe informacje o produktach i usługach Fly.pl Sp. z o.o.
Model sprzedaży produktów i usług Fly.pl Sp. z o.o. od strony przychodów operacyjnych opiera się na sprzedaży agencyjnej, realizowanej przez Fly.pl Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz organizatorów turystyki. Fly.pl Sp. z o.o. na podstawie podpisanych z organizatorami umów agencyjnych, umów o współpracy i innych rodzajów umów handlowych sprzedaje produkty tych organizatorów, pobierając prowizję od każdej transakcji. W zależności od rodzaju produktu marże Fly.pl Sp. z o.o. są pobierane w następujący sposób:
- wycieczki, wczasy, rezerwacje domów, apartamentów, kwater, willi: procentowa wartość od kwoty transakcji
- bilety lotnicze: stała opłata za wystawienie każdego biletu lotniczego („jeden segment podróży”, jej wysokość jest uzależniona od trasy i zasięgu
- rezerwacje hotelowe: procentowa wartość od kwoty transakcji
- ubezpieczenia turystyczne: procentowa wartość od kwoty ubezpieczenia
Przyjęty model działania pozwala Fly.pl Sp. z o.o. na skupieniu się wyłącznie na działalności handlowej oraz szeroką optymalizację działań ukierunkowanych wyłącznie na sprzedaż.
27 lipca 2012 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka FLY.pl. Jest to 405 spółka notowana oraz 57 debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
Działalność Spółki Fly.pl S.A. aktualnie opiera się o zarządzanie podmiotem zależnym (Emitent posiada 100% udziałów) Fly.pl Sp. z o.o. W związku z tym poniżej przedstawiamy podstawowe informacje o produktach i usługach Fly.pl Sp. z o.o.
Model sprzedaży produktów i usług Fly.pl Sp. z o.o. od strony przychodów operacyjnych opiera się na sprzedaży agencyjnej, realizowanej przez Fly.pl Sp. z o.o. w imieniu i na rzecz organizatorów turystyki. Fly.pl Sp. z o.o. na podstawie podpisanych z organizatorami umów agencyjnych, umów o współpracy i innych rodzajów umów handlowych sprzedaje produkty tych organizatorów, pobierając prowizję od każdej transakcji. W zależności od rodzaju produktu marże Fly.pl Sp. z o.o. są pobierane w następujący sposób:
- wycieczki, wczasy, rezerwacje domów, apartamentów, kwater, willi: procentowa wartość od kwoty transakcji
- bilety lotnicze: stała opłata za wystawienie każdego biletu lotniczego („jeden segment podróży”, jej wysokość jest uzależniona od trasy i zasięgu
- rezerwacje hotelowe: procentowa wartość od kwoty transakcji
- ubezpieczenia turystyczne: procentowa wartość od kwoty ubezpieczenia
Przyjęty model działania pozwala Fly.pl Sp. z o.o. na skupieniu się wyłącznie na działalności handlowej oraz szeroką optymalizację działań ukierunkowanych wyłącznie na sprzedaż.