Pierwsze notowanie spółki ICP GROUP na rynku NewConnect
27-09-2012
| ICP GROUP SPÓŁKA AKCYJNA
27 września 2012 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka ICP Group. Jest to 419. spółka notowana oraz 72. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
ICP Group to Spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży:
1. Systemy motywacji i aktywizacji sprzedaży
2. Programy lojalnościowe
3. Programy badawczo–edukacyjne
W skład ICP Group S.A. wchodzą następujące marki:
Incentive Concept –działa w obszarze incentive marketingu, tj. zajmuje się planowaniem i realizacją strategii motywacyjnych, programów i grupowych wyjazdów motywacyjnych.
Live Marketing Concept -odpowiada za kreowanie i organizowanie eventów (tj. (zaplanowanych wydarzeń)oraz marketingowy i promocyjny wpływ wydarzeń.
Poland Concept –działalność DMC (Destination Management Company, obsługa rynku krajowego dla firm zagranicznych), dedykowana obsłudze klientów zagranicznych, organizujących w Polsce programy motywacyjne, projekty budujące relacje i wpływające na wymianę informacji , kongresy, konferencje, eventy, wyjazdy typuincentive travel itp.
Pharma House Concept -firma działająca w obszarze marketingu dla sektora farmaceutycznego, skupiająca się w szczególności na programach badawczych i edukacyjnych.
27 września 2012 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka ICP Group. Jest to 419. spółka notowana oraz 72. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
ICP Group to Spółka działająca w trzech komplementarnych obszarach związanych ze wsparciem sprzedaży:
1. Systemy motywacji i aktywizacji sprzedaży
2. Programy lojalnościowe
3. Programy badawczo–edukacyjne
W skład ICP Group S.A. wchodzą następujące marki:
Incentive Concept –działa w obszarze incentive marketingu, tj. zajmuje się planowaniem i realizacją strategii motywacyjnych, programów i grupowych wyjazdów motywacyjnych.
Live Marketing Concept -odpowiada za kreowanie i organizowanie eventów (tj. (zaplanowanych wydarzeń)oraz marketingowy i promocyjny wpływ wydarzeń.
Poland Concept –działalność DMC (Destination Management Company, obsługa rynku krajowego dla firm zagranicznych), dedykowana obsłudze klientów zagranicznych, organizujących w Polsce programy motywacyjne, projekty budujące relacje i wpływające na wymianę informacji , kongresy, konferencje, eventy, wyjazdy typuincentive travel itp.
Pharma House Concept -firma działająca w obszarze marketingu dla sektora farmaceutycznego, skupiająca się w szczególności na programach badawczych i edukacyjnych.