Pierwsze notowanie spółki In Point na rynku NewConnect
18-05-2011
IN POINT SPÓŁKA AKCYJNA
18 maja 2011 roku na rynku NewConnect zadebiutowała spółka In Point. Jest to 61 debiut w tym roku oraz 242. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
W okresie od 06.08.2010 r. do 31.12.2010 r. Emitent nie osiągał przychodów ze sprzedaży towarów i materiałów. W w/w okresie Spółka nie zatrudniała także żadnych osób.
Obecnie Emitent zatrudnia 6 osób, a jego podstawowym przedmiotem działalności jest prowadzenie portalu Podbij.pl działającego w segmencie aukcji internetowych typu All-Pay. W ramach portalu Podbij.pl Spółka oferuje możliwość zakupu w formie licytacji fabrycznie nowych produktów i usług w wyjątkowo korzystnych cenach, dużo niższych od cen rynkowych.
Docelową grupą odbiorców portalu jest grupa młodych osób, posiadających stały dostęp do Internetu i dokonująca za jego pośrednictwem zakupu różnorodnych produktów. Emitent posiada ok. 250.000 użytkowników, w tym większość w wieku 18-30 lat. Miesięcznie Emitent pozyskuje ok. 2.000 nowych użytkowników.
W maju br. Emitent uruchomił portal zakupów grupowych o nazwie „Fezi.pl”, co ma na celu poszerzenie działalności na rynku tzw. niekonwencjonalnego marketingu internetowego.
18 maja 2011 roku na rynku NewConnect zadebiutowała spółka In Point. Jest to 61 debiut w tym roku oraz 242. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Emitenta
W okresie od 06.08.2010 r. do 31.12.2010 r. Emitent nie osiągał przychodów ze sprzedaży towarów i materiałów. W w/w okresie Spółka nie zatrudniała także żadnych osób.
Obecnie Emitent zatrudnia 6 osób, a jego podstawowym przedmiotem działalności jest prowadzenie portalu Podbij.pl działającego w segmencie aukcji internetowych typu All-Pay. W ramach portalu Podbij.pl Spółka oferuje możliwość zakupu w formie licytacji fabrycznie nowych produktów i usług w wyjątkowo korzystnych cenach, dużo niższych od cen rynkowych.
Docelową grupą odbiorców portalu jest grupa młodych osób, posiadających stały dostęp do Internetu i dokonująca za jego pośrednictwem zakupu różnorodnych produktów. Emitent posiada ok. 250.000 użytkowników, w tym większość w wieku 18-30 lat. Miesięcznie Emitent pozyskuje ok. 2.000 nowych użytkowników.
W maju br. Emitent uruchomił portal zakupów grupowych o nazwie „Fezi.pl”, co ma na celu poszerzenie działalności na rynku tzw. niekonwencjonalnego marketingu internetowego.