Pierwsze notowanie spółki Internet Media Services na rynku NewConnect
04-01-2012
INTERNET MEDIA SERVICES SPÓŁKA AKCYJNA
4 stycznia 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Internet Media Services. Jest to 2 debiut w tym roku oraz 351. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
O spółce
Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży,
jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:
audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych, videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych, aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.
Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.
Grupa obsługuje ponad 4.500 punktów handlowych w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych i sieci sprzedaży wielko-powierzchniowych.
4 stycznia 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Internet Media Services. Jest to 2 debiut w tym roku oraz 351. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
O spółce
Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży,
jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania Grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:
audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych, videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych, aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.
Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.
Grupa obsługuje ponad 4.500 punktów handlowych w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych i sieci sprzedaży wielko-powierzchniowych.