Pierwsze notowanie spółki InwazjaPC na rynku NewConnect
05-04-2011
INWAZJAPC SPÓŁKA AKCYJNA
5 kwietnia 2011 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka InwazjaPC. Jest to 39 debiut w tym roku oraz 221. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Spółki polega na prowadzeniu detalicznej oraz hurtowej dystrybucji sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego. Struktura oferty produktowej Spółki ulega ciągłym zmianom, co podyktowane jest zmieniającym się popytem na poszczególne towary oraz zmianami tendencji rynkowych.
Oferta emitenta obejmuje następujące grupy asortymentowe:
•notebooki,
•komputery stacjonarne,
•podzespoły komputerowe i peryferia
•sprzęt AGD,
•aparaty cyfrowe,
•urządzenia mobilne,
•oprogramowanie.
Oferowane przez Emitenta produktów dystrybuowane są przez dwa kanały dystrybucji. Pierwszy dotyczy sprzedaży skierowanej do klienta indywidualnego (B2C). Drugi obszar odnosi się do klienta instytucjonalnego (B2B), któremu oprócz sprzedaży sprzętu Spółka świadczy usługi outsourcingu komputerowego, tworząc w ten sposób wartość dodaną całej oferty.
5 kwietnia 2011 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka InwazjaPC. Jest to 39 debiut w tym roku oraz 221. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność Spółki polega na prowadzeniu detalicznej oraz hurtowej dystrybucji sprzętu elektronicznego i oprogramowania komputerowego. Struktura oferty produktowej Spółki ulega ciągłym zmianom, co podyktowane jest zmieniającym się popytem na poszczególne towary oraz zmianami tendencji rynkowych.
Oferta emitenta obejmuje następujące grupy asortymentowe:
•notebooki,
•komputery stacjonarne,
•podzespoły komputerowe i peryferia
•sprzęt AGD,
•aparaty cyfrowe,
•urządzenia mobilne,
•oprogramowanie.
Oferowane przez Emitenta produktów dystrybuowane są przez dwa kanały dystrybucji. Pierwszy dotyczy sprzedaży skierowanej do klienta indywidualnego (B2C). Drugi obszar odnosi się do klienta instytucjonalnego (B2B), któremu oprócz sprzedaży sprzętu Spółka świadczy usługi outsourcingu komputerowego, tworząc w ten sposób wartość dodaną całej oferty.