Pierwsze notowanie spółki MGM SYSTEMS na rynku NewConnect
04-12-2012
| MGM SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA
4 grudnia br. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka MGM Systems. Jest to 423. spółka notowana oraz 82. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalność Emitenta
MGM Systems SA jest firmą wdrażającą projekty związane z restrukturyzacją oraz podnoszeniem efektywności zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjnych i energetycznych z zakresu zarządzania operacyjnego oraz technologii informatycznych.
W ofercie MGM Systems są także usługi związane z zarządzaniem projektem wdrożenia systemów zintegrowanych na zlecenie inwestora wraz z nadzorowaniem wszystkich prac prowadzonych przez
dostawców rozwiązań oraz dokonywaniem ich odbiorów.
MGM Systems SA wspomaga organizacje w następujących obszarach zarządzania:
zarządzanie strategiczne, zarządzanie operacyjne, finanse i controlling, doskonalenie.
Cele strategiczne Emitenta:
wprowadzenie i rozwinięcie nowych produktów, zbudowanie trwałych relacji z dostawcami materiałów, sprzętu oraz mediów, uzyskanie statusu autoryzowanego dostawcy międzynarodowych korporacji, zwiększenie przewagi konkurencyjnej poprzez budowanie grupy kapitałowej, pozyskanie kapitału na rozwój kompetencji.
4 grudnia br. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka MGM Systems. Jest to 423. spółka notowana oraz 82. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalność Emitenta
MGM Systems SA jest firmą wdrażającą projekty związane z restrukturyzacją oraz podnoszeniem efektywności zarządzania w przedsiębiorstwach produkcyjnych i energetycznych z zakresu zarządzania operacyjnego oraz technologii informatycznych.
W ofercie MGM Systems są także usługi związane z zarządzaniem projektem wdrożenia systemów zintegrowanych na zlecenie inwestora wraz z nadzorowaniem wszystkich prac prowadzonych przez
dostawców rozwiązań oraz dokonywaniem ich odbiorów.
MGM Systems SA wspomaga organizacje w następujących obszarach zarządzania:
zarządzanie strategiczne, zarządzanie operacyjne, finanse i controlling, doskonalenie.
Cele strategiczne Emitenta:
wprowadzenie i rozwinięcie nowych produktów, zbudowanie trwałych relacji z dostawcami materiałów, sprzętu oraz mediów, uzyskanie statusu autoryzowanego dostawcy międzynarodowych korporacji, zwiększenie przewagi konkurencyjnej poprzez budowanie grupy kapitałowej, pozyskanie kapitału na rozwój kompetencji.