Pierwsze notowanie spółki MM Conferences na rynku NewConnect
10-10-2011
MM CONFERENCES SPÓŁKA AKCYJNA
10 października 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki MM Conferences. Jest to 136 debiut w tym roku oraz 316. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności:
Emitent zajmuje się organizowaniem sympozjów, kongresów oraz konferencji, które należą do najbardziej prestiżowych spotkań tego typu w Polsce. Są one kierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, która otrzymuje możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z wielu dziedzin jak np. finanse, bankowość, energetyka, zarządzanie, marketing, telekomunikacja, IT oraz media.
Kluczem do sukcesu organizowanych projektów jest prowadzenie przez Emitenta szczegółowych badań dotyczących potrzeb rynku (monitoring oczekiwań merytorycznych wysoce wyselekcjonowanej grupy docelowej), dzięki którym możliwe jest trafne rozpoznanie kluczowych problemów związanych z wybranym zagadnieniem. Jedną z najważniejszych silnych stron organizacji jest licząca sto kilkadziesiąt tysięcy rekordów biznesowa baza danych dotycząca sektorów obsługiwanych przez Spółkę, która jest w sposób ciągły weryfikowana i aktualizowana.
Prelegentami organizowanych spotkań są eksperci i praktycy w danej dziedzinie, jak również top Management najważniejszych uczestników rynku (prezesi zarządów, członkowie zarządów oraz dyrektorzy poszczególnych pionów) którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą
Emitent zajmuje się również organizacją spotkań o charakterze formy warsztatowej (szkolenia). Spotkania te są oparte na interaktywnych ćwiczeniach, case study oraz dyskusji z ekspertami.
10 października 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki MM Conferences. Jest to 136 debiut w tym roku oraz 316. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności:
Emitent zajmuje się organizowaniem sympozjów, kongresów oraz konferencji, które należą do najbardziej prestiżowych spotkań tego typu w Polsce. Są one kierowane do najwyższej kadry menedżerskiej, która otrzymuje możliwość zdobycia praktycznej wiedzy z wielu dziedzin jak np. finanse, bankowość, energetyka, zarządzanie, marketing, telekomunikacja, IT oraz media.
Kluczem do sukcesu organizowanych projektów jest prowadzenie przez Emitenta szczegółowych badań dotyczących potrzeb rynku (monitoring oczekiwań merytorycznych wysoce wyselekcjonowanej grupy docelowej), dzięki którym możliwe jest trafne rozpoznanie kluczowych problemów związanych z wybranym zagadnieniem. Jedną z najważniejszych silnych stron organizacji jest licząca sto kilkadziesiąt tysięcy rekordów biznesowa baza danych dotycząca sektorów obsługiwanych przez Spółkę, która jest w sposób ciągły weryfikowana i aktualizowana.
Prelegentami organizowanych spotkań są eksperci i praktycy w danej dziedzinie, jak również top Management najważniejszych uczestników rynku (prezesi zarządów, członkowie zarządów oraz dyrektorzy poszczególnych pionów) którzy dzielą się swoimi doświadczeniami i wiedzą
Emitent zajmuje się również organizacją spotkań o charakterze formy warsztatowej (szkolenia). Spotkania te są oparte na interaktywnych ćwiczeniach, case study oraz dyskusji z ekspertami.