Pierwsze notowanie spółki Medica Pro Familia na rynku NewConnect
25-01-2013
| MEDICA PRO FAMILIA SPÓŁKA AKCYJNA
25 stycznia 2013 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka Medica Pro Familia. Jest to 432. spółka notowana oraz 5. debiut w 2013 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Działalność operacyjna Emitenta prowadzona jest przez Spółkę Medica Pro Familia Sp. z o.o. SKA, dlatego na poziomie Spółki Medica Pro Familia S.A. w jednostkowym sprawozdaniu nie jest wykazywany przychód. Niniejsza strategia organizacji działalności będzie kontynuowana w przyszłości.
Medica Pro Familia zajmuje się prowadzeniem badań klinicznych faz II - IV na zlecenie w dwóch własnych ośrodkach zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach. Dodatkowo w ostatnich miesiącach wystartowały dwa nowe ośrodki (w Krakowie i Gdyni). Badania kliniczne służą efektywnemu i możliwie najbezpieczniejszemu wprowadzaniu nowych leków na rynek. Przeprowadzane są na zlecenie tzw. sponsorów, czyli firm farmaceutycznych bądź za pośrednictwem CRO (Clinical Research Organization, przedsiębiorstwa zajmujące się outsourcingiem badań klinicznych na rzecz firm farmaceutycznych). Sponsorzy pokrywają koszty badań i biorą na siebie całkowite ryzyko związane z ich przeprowadzaniem, czyli m.in. z ewentualnymi odszkodowaniami.
25 stycznia 2013 r. na parkiecie rynku NewConnect zadebiutowała spółka Medica Pro Familia. Jest to 432. spółka notowana oraz 5. debiut w 2013 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Działalność operacyjna Emitenta prowadzona jest przez Spółkę Medica Pro Familia Sp. z o.o. SKA, dlatego na poziomie Spółki Medica Pro Familia S.A. w jednostkowym sprawozdaniu nie jest wykazywany przychód. Niniejsza strategia organizacji działalności będzie kontynuowana w przyszłości.
Medica Pro Familia zajmuje się prowadzeniem badań klinicznych faz II - IV na zlecenie w dwóch własnych ośrodkach zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach. Dodatkowo w ostatnich miesiącach wystartowały dwa nowe ośrodki (w Krakowie i Gdyni). Badania kliniczne służą efektywnemu i możliwie najbezpieczniejszemu wprowadzaniu nowych leków na rynek. Przeprowadzane są na zlecenie tzw. sponsorów, czyli firm farmaceutycznych bądź za pośrednictwem CRO (Clinical Research Organization, przedsiębiorstwa zajmujące się outsourcingiem badań klinicznych na rzecz firm farmaceutycznych). Sponsorzy pokrywają koszty badań i biorą na siebie całkowite ryzyko związane z ich przeprowadzaniem, czyli m.in. z ewentualnymi odszkodowaniami.