Pierwsze notowanie spółki Mobile Partner na rynku NewConnect
19-05-2011
MOBILE PARTNER S.A.
19 maja 2011 roku na rynku NewConnect zadebiutowała spółka Mobile Partner. Jest to 62 debiut w tym roku oraz 243. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
O spółce
Przedmiotem działalności Emitenta jest prowadzenie działalności gospodarczej za pomocą systemu platforma MobilePartner związanej z dostarczaniem rozwiązań technologicznych dla firmy (segment B2B) mających na celu usprawnienie procesów zarządzania i organizacji projektów marketingowo – sprzedażowych.
Jest to system składający się ze specjalnie zaprojektowanych modułów, który oferuje rozwiązania mobilne wspierające realizację programów motywacyjnych/lojalnościowych, akcji marketingowych, zakupów mobilnych oraz badań marketingowych. System Mobile Partner oparty jest o szeroko stosowaną zarówno w komputerach jak i większości urządzeń mobilnych technologię Java. Sprzedaż całego systemu bądź niezależnych modułów realizowana jest w modelu B2B i jest skierowana do podmiotów z branży marketingu, e-commerce, wydawców prasowych, agencji reklamowych organizujących programy motywacyjne i lojalnościowe, agencji badań marketingowych i innych. Przychody pochodzą z jednorazowych opłat instalacyjnych pobieranych osobno od każdego modułu, jak również miesięcznych opłat za utrzymanie systemu.
19 maja 2011 roku na rynku NewConnect zadebiutowała spółka Mobile Partner. Jest to 62 debiut w tym roku oraz 243. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
O spółce
Przedmiotem działalności Emitenta jest prowadzenie działalności gospodarczej za pomocą systemu platforma MobilePartner związanej z dostarczaniem rozwiązań technologicznych dla firmy (segment B2B) mających na celu usprawnienie procesów zarządzania i organizacji projektów marketingowo – sprzedażowych.
Jest to system składający się ze specjalnie zaprojektowanych modułów, który oferuje rozwiązania mobilne wspierające realizację programów motywacyjnych/lojalnościowych, akcji marketingowych, zakupów mobilnych oraz badań marketingowych. System Mobile Partner oparty jest o szeroko stosowaną zarówno w komputerach jak i większości urządzeń mobilnych technologię Java. Sprzedaż całego systemu bądź niezależnych modułów realizowana jest w modelu B2B i jest skierowana do podmiotów z branży marketingu, e-commerce, wydawców prasowych, agencji reklamowych organizujących programy motywacyjne i lojalnościowe, agencji badań marketingowych i innych. Przychody pochodzą z jednorazowych opłat instalacyjnych pobieranych osobno od każdego modułu, jak również miesięcznych opłat za utrzymanie systemu.