Pierwsze notowanie spółki Motor Trade Company na rynku NewConnect
12-09-2011
MOTOR TRADE COMPANY SPÓŁKA AKCYJNA
12 września 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Motor Trade Company. Jest to 126 debiut w tym roku oraz 306. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Emitent w ramach działalności gospodarczej prowadzi sprzedaż samochodów zarówno nowych jak i używanych w przeważającej większości marki SEAT. Równocześnie po podpisaniu umowy z importerem SEAT-a, Iberią Motor Company, stając się autoryzowaną stacją obsługi oferuje usługi napraw mechanicznych, blacharskich i lakierniczych oraz prowadzi magazyn i sprzedaż części zamiennych zarówno nowych jak i używanych.
Dodatkową usługą jest mycie pojazdów w automatycznej myjni gąbkowej. Odrębną częścią prowadzonej działalności zarobkowej jest segment budowlany i transportowy.
Strategia rozwoju Emitenta przedstawiona w Dokumencie Informacyjnym
Głównym celem strategii emitenta Emitenta jest poprawa rynkowej pozycji przedsiębiorstwa poprzez:
Zwiększenie rentowności działania; Efektywniejsze wykorzystanie własnej infrastruktury technicznej /serwisowej i handlowej/; Zagospodarowanie pojawiających się nisz rynkowych; Poprawa rotacji majątku;Docelowo zmniejszenie zadłużenia /dalsza poprawa efektywności
12 września 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Motor Trade Company. Jest to 126 debiut w tym roku oraz 306. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Emitent w ramach działalności gospodarczej prowadzi sprzedaż samochodów zarówno nowych jak i używanych w przeważającej większości marki SEAT. Równocześnie po podpisaniu umowy z importerem SEAT-a, Iberią Motor Company, stając się autoryzowaną stacją obsługi oferuje usługi napraw mechanicznych, blacharskich i lakierniczych oraz prowadzi magazyn i sprzedaż części zamiennych zarówno nowych jak i używanych.
Dodatkową usługą jest mycie pojazdów w automatycznej myjni gąbkowej. Odrębną częścią prowadzonej działalności zarobkowej jest segment budowlany i transportowy.
Strategia rozwoju Emitenta przedstawiona w Dokumencie Informacyjnym
Głównym celem strategii emitenta Emitenta jest poprawa rynkowej pozycji przedsiębiorstwa poprzez:
Zwiększenie rentowności działania; Efektywniejsze wykorzystanie własnej infrastruktury technicznej /serwisowej i handlowej/; Zagospodarowanie pojawiających się nisz rynkowych; Poprawa rotacji majątku;Docelowo zmniejszenie zadłużenia /dalsza poprawa efektywności