Pierwsze notowanie spółki SARE na rynku NewConnect
25-03-2011
SARE SPÓŁKA AKCYJNA
25 marca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki SARE. Jest to 34 debiut w tym roku oraz 218. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Kurs na otwarciu notowań w dniu debiutu wyniósł 5,43 zł i był o 16,8% wyższy od kursu odniesienia (4,65 zł).
O spółce:
Emitent koncentruje swoją działalność na świadczeniu usług w segmencie e-mail marketingu. E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną, jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak:
tworzenie i rozbudowa baz adresów e-mail, zarządzanie bazami adresów e-mail, przygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości e-mail, wysyłka wiadomości e-mail, obsługa informacji zwrotnych, tworzenie schematów komunikacji wykorzystujących pocztę elektroniczną.
Poza podstawową usługą e-mail marketingu w ofercie Spółki znajdują się również produkty z zakresu:
wysyłki sms, obsługi procesów komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem.
25 marca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki SARE. Jest to 34 debiut w tym roku oraz 218. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Kurs na otwarciu notowań w dniu debiutu wyniósł 5,43 zł i był o 16,8% wyższy od kursu odniesienia (4,65 zł).
O spółce:
Emitent koncentruje swoją działalność na świadczeniu usług w segmencie e-mail marketingu. E-mail marketing jest formą marketingu bezpośredniego wykorzystującą pocztę elektroniczną, jako narzędzie komunikacji. Obejmuje ona analizowanie, planowanie, realizację i kontrolę takich procesów jak:
tworzenie i rozbudowa baz adresów e-mail, zarządzanie bazami adresów e-mail, przygotowywanie treści oraz kreacji wiadomości e-mail, wysyłka wiadomości e-mail, obsługa informacji zwrotnych, tworzenie schematów komunikacji wykorzystujących pocztę elektroniczną.
Poza podstawową usługą e-mail marketingu w ofercie Spółki znajdują się również produkty z zakresu:
wysyłki sms, obsługi procesów komunikacji przedsiębiorstw z otoczeniem.