Pierwsze notowanie spółki SterGames na rynku NewConnect
30-08-2012
| STERGAMES SPÓŁKA AKCYJNA
30 sierpnia 2012 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka SterGames. Jest to 411. spółka notowana oraz 63. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności:
SterGames S.A. działa w branży informatycznej i rozrywki elektronicznej, ściślej w branży gier komputerowych. Głównym przedmiotem działalności tej firmy jest produkcja, rozwój i dystrybucja gier, w której główną platforma docelową są komputery klasy PC.
W chwili obecnej oferta Emitenta obejmować ma sprzedaż gry muzycznej o nazwie UltraStar oraz obsługę strony internetowej tej gry, pełniącej dodatkowo funkcje portalu społecznościowego UltraStar Community Network dostępnej pod adresem: www.ultrastargame.com. Witryna Emitenta tworzy wraz z grą kompletny zestaw, umożliwiający korzystanie z rozlicznych funkcji zapewniających niezwykłą atrakcyjność rozgrywki.
Na dzień sporządzenia dokumentu informacyjnego spółka jest na etapie uruchomienia pierwszej sprzedaży. W ciągu miesiąca zostaną wprowadzone bezpłatne utwory dla klientów. Kierownictwo Spółki jest w trakcie finalizowania umowy na 30 płatnych utworów z listy ponad 400 przygotowanych.
30 sierpnia 2012 r. na rynku NewConnect zadebiutowała spółka SterGames. Jest to 411. spółka notowana oraz 63. debiut w 2012 r. na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności:
SterGames S.A. działa w branży informatycznej i rozrywki elektronicznej, ściślej w branży gier komputerowych. Głównym przedmiotem działalności tej firmy jest produkcja, rozwój i dystrybucja gier, w której główną platforma docelową są komputery klasy PC.
W chwili obecnej oferta Emitenta obejmować ma sprzedaż gry muzycznej o nazwie UltraStar oraz obsługę strony internetowej tej gry, pełniącej dodatkowo funkcje portalu społecznościowego UltraStar Community Network dostępnej pod adresem: www.ultrastargame.com. Witryna Emitenta tworzy wraz z grą kompletny zestaw, umożliwiający korzystanie z rozlicznych funkcji zapewniających niezwykłą atrakcyjność rozgrywki.
Na dzień sporządzenia dokumentu informacyjnego spółka jest na etapie uruchomienia pierwszej sprzedaży. W ciągu miesiąca zostaną wprowadzone bezpłatne utwory dla klientów. Kierownictwo Spółki jest w trakcie finalizowania umowy na 30 płatnych utworów z listy ponad 400 przygotowanych.