Pierwsze notowanie spółki TERRA na rynku NewConnect
17-03-2011
TERRA SPÓŁKA AKCYJNA
17 marca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki TERRA SA.
Jest to 213. spółka notowana na NewConnect oraz 29. debiut w tym roku.
Działalność
Terra S.A. zajmuje się kompleksowym outsourcingiem procesów i usług marketingowych. Spółka, poprzez swoją działalność, realizuje cały proces obsługi marketingowej na zlecenie klienta we własnym zakresie, wspiera klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych w zakresie materiałów i usług marketingowych i sprzedażowych lub w ramach zawieranych kontraktów.
Spółka działa w trzech obszarach biznesowych:
• działalność domu produkcyjnego (koordynacja druku i produkcji reklamowej)
• marketing zintegrowany w kanale elektro-consumer
• oferowanie systemów informatycznych do obsługi akcji marketingowych i sprzedażowych.
Uzupełniającymi działaniami Spółki jest sprzedaż baz danych oraz konsulting w zakresie kształtowania i realizacji działań marketingowych, wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych.
Oferta prywatna
Emisja akcji serii B - 571.700 akcji.
Cena emisyjna akcji serii B została ustalona na poziomie 2,00 zł.
Wszystkie akcje serii B zostały objęte przez 20 podmiotów.
Łączne wpływy do Spółki z tytułu emisji akcji serii C wyniosły 1.143.400 zł.
Sprzedaż akcji serii A – 149.800 akcji.
Akcje sprzedawane były przez głównego akcjonariusza Emitenta, Andrzeja Marciniaka.
Akcje zostały objęte przez 11 inwestorów, po cenie 2,00 zł.
Autoryzowany Doradca: Top Consulting S.A.
Animator: Dom Maklerski BDM S.A.
17 marca 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki TERRA SA.
Jest to 213. spółka notowana na NewConnect oraz 29. debiut w tym roku.
Działalność
Terra S.A. zajmuje się kompleksowym outsourcingiem procesów i usług marketingowych. Spółka, poprzez swoją działalność, realizuje cały proces obsługi marketingowej na zlecenie klienta we własnym zakresie, wspiera klientów w podejmowaniu decyzji zakupowych w zakresie materiałów i usług marketingowych i sprzedażowych lub w ramach zawieranych kontraktów.
Spółka działa w trzech obszarach biznesowych:
• działalność domu produkcyjnego (koordynacja druku i produkcji reklamowej)
• marketing zintegrowany w kanale elektro-consumer
• oferowanie systemów informatycznych do obsługi akcji marketingowych i sprzedażowych.
Uzupełniającymi działaniami Spółki jest sprzedaż baz danych oraz konsulting w zakresie kształtowania i realizacji działań marketingowych, wsparcia sprzedaży i programów lojalnościowych.
Oferta prywatna
Emisja akcji serii B - 571.700 akcji.
Cena emisyjna akcji serii B została ustalona na poziomie 2,00 zł.
Wszystkie akcje serii B zostały objęte przez 20 podmiotów.
Łączne wpływy do Spółki z tytułu emisji akcji serii C wyniosły 1.143.400 zł.
Sprzedaż akcji serii A – 149.800 akcji.
Akcje sprzedawane były przez głównego akcjonariusza Emitenta, Andrzeja Marciniaka.
Akcje zostały objęte przez 11 inwestorów, po cenie 2,00 zł.
Autoryzowany Doradca: Top Consulting S.A.
Animator: Dom Maklerski BDM S.A.