Pierwsze notowanie spółki Wind Mobile na rynku NewConnect
12-10-2011
WIND MOBILE SPÓŁKA AKCYJNA
12 października 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Wind Mobile. Jest to 138 debiut w tym roku oraz 318. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Emitent jest dostawcą rozwiązań mobilnych (związanych z telefonią komórkową) w Polsce. Emitent dostarcza kompleksowe rozwiązania w obszarach mobilnej rozrywki, mobilnego marketingu i mobilnej infrastruktury. Oferta kierowana jest do operatorów w Polsce i za granicą, konsumentów oraz reklamodawców.
Działalność Emitenta koncentruje się na trzech obszarach rynku mobilnych usług dodanych:
- mobilnej infrastrukturze w tym następujące produkty i usługi:
• platforma RBT (ring back tones – usługa „halodzwonki”)
• platforma USSD Gateway (ang. unstructured supplementary services data)
• Notyfikacje / Call completion
• Voice Courier
- mobilnej rozrywce (usługi skierowane do konsumentów, realizowane głównie w modelu partnerskim z operatorem)
- mobilnej reklamie w tym m.in. usługi:
• usługa Halo Ads
• halodzwonki korporacyjne
• reklama lokalizacyjna.
Pozostałe produkty oferowane przez emitenta to:
• Smart Apps (aplikacja na terminale smartfon)
• rekomendacje - system pozwalający na właściwe adresowanie przekazu w komunikacji mobilnej - oferty i reklamy trafiają do osób zainteresowanych pozwalając uniknąć mobilnego spamu (technologia Personal Sense).
Głównym źródłem przychodów Emitenta jest sprzedaż własnych systemów informatycznych, sprzedaż usług zarządzania produktami mobilnymi (VAS Force), sprzedaż usług serwisowych oraz wdrożeniowych i instalacyjnych, a także sprzedaż towarów (sprzętu informatycznego).
12 października 2011 roku na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki Wind Mobile. Jest to 138 debiut w tym roku oraz 318. spółka notowana na alternatywnym rynku akcji GPW.
Działalność
Emitent jest dostawcą rozwiązań mobilnych (związanych z telefonią komórkową) w Polsce. Emitent dostarcza kompleksowe rozwiązania w obszarach mobilnej rozrywki, mobilnego marketingu i mobilnej infrastruktury. Oferta kierowana jest do operatorów w Polsce i za granicą, konsumentów oraz reklamodawców.
Działalność Emitenta koncentruje się na trzech obszarach rynku mobilnych usług dodanych:
- mobilnej infrastrukturze w tym następujące produkty i usługi:
• platforma RBT (ring back tones – usługa „halodzwonki”)
• platforma USSD Gateway (ang. unstructured supplementary services data)
• Notyfikacje / Call completion
• Voice Courier
- mobilnej rozrywce (usługi skierowane do konsumentów, realizowane głównie w modelu partnerskim z operatorem)
- mobilnej reklamie w tym m.in. usługi:
• usługa Halo Ads
• halodzwonki korporacyjne
• reklama lokalizacyjna.
Pozostałe produkty oferowane przez emitenta to:
• Smart Apps (aplikacja na terminale smartfon)
• rekomendacje - system pozwalający na właściwe adresowanie przekazu w komunikacji mobilnej - oferty i reklamy trafiają do osób zainteresowanych pozwalając uniknąć mobilnego spamu (technologia Personal Sense).
Głównym źródłem przychodów Emitenta jest sprzedaż własnych systemów informatycznych, sprzedaż usług zarządzania produktami mobilnymi (VAS Force), sprzedaż usług serwisowych oraz wdrożeniowych i instalacyjnych, a także sprzedaż towarów (sprzętu informatycznego).