Relacja z debiutu spółki TELECOM MEDIA
13-03-2012
| TELECOM MEDIA SPÓŁKA AKCYJNA
13 marca br. o godz. 11.25 na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki TELECOM MEDIA. Jest to 367. spółka notowana oraz 18. debiut w tym roku na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności:
Zakres oferty produktowej i usługowej Grupy Telecom Media obejmuje następujące aspekty i segmenty rynku:
1. Reklama mobilna, czyli kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o platformy mobilne, począwszy od analizy potrzeb klienta, zbudowania strategii marketingowej, tworzenia specjalistycznych rozwiązań (m.in. stron mobilnych i aplikacji), po wdrożenie rozwiązań reklamowych w oparciu o własną infrastrukturę i sieć reklamy mobilnej, wielomilionowe bazy danych, systemy metryczne i ad serwer potrzebne do implementacji założonych strategii. Emitent jest pionierem i liderem na polskim rynku reklamy mobilnej, posiadając najbardziej kompleksową ofertę obejmującą pełny łańcuch kreacji i wdrażania kampanii reklamowych w mobile.
2. Rozrywka mobilna, obejmująca serwisy rozrywkowe, konkursy, quizy oraz loterie SMS.
3. W związku z przejęciem udziałów spółki Optizen Labs, Telecom Media rozszerza swoją działalność o urządzenia typu tablet, stając się dystrybutorem specjalistycznego narzędzia edytorskiego DPS do tworzenia publikacji cyfrowych na tablety oraz ich dalszej dystrybucji.
4. Poprzez rozwijaną platformę JuupStore, Emitent angażuje się w masową dystrybucję darmowych i płatnych aplikacji na telefony komórkowe.
Podstawa emisji:
Akcje serii A są akcjami założycielskimi Spółki, powstałymi na podstawie uchwały nr 2 NWZW Telecom Media Sp. z o.o. w sprawie przekształcenia spółki w spółkę akcyjną z dnia 28 maja 2010 r.
Akcje serii B powstały na mocy uchwały nr 1 Zarządu Telecom Media S.A. z dnia 2 grudnia 2011 r. w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego o kwotę nie większą niż 60 000 zł poprzez emisję nie więcej niż 600 000 akcji serii B. Akcje w ilości 173 337 szt. zostały nabyte przez 4 inwestorów (2 osoby prawne i 2 osoby fizyczne).
Cena emisyjna akcji serii B wyniosła – 6 zł
Objęcie akcji serii B nastąpiło w trybie subskrypcji prywatnej. Subskrypcja została przeprowadzona w okresie 2 – 31 stycznia 2011 r.
W sumie emitent pozyskał w wyniku emisji akcji serii B 1,04 mln zł.
Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu na NewConnect:
3.620.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, 173.337 akcji zwykłych na okaziciela serii BPapiery wartościowe debiutujące na NewConnect:
3.620.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, 173.337 akcji zwykłych na okaziciela serii BKurs odniesienia: 6,00 zł
Kapitalizacja Spółki po przeprowadzeniu prywatnej subskrypcji akcji serii B: 22 760 022 zł, według ceny emisyjnej akcji serii B (6 zł)
Autoryzowany Doradca: CMS Corporate Management Services Sp. z o.o.
Animator: Dom Maklerski BDM SA
13 marca br. o godz. 11.25 na rynku NewConnect odbyło się pierwsze notowanie spółki TELECOM MEDIA. Jest to 367. spółka notowana oraz 18. debiut w tym roku na alternatywnym rynku akcji GPW.
Przedmiot działalności:
Zakres oferty produktowej i usługowej Grupy Telecom Media obejmuje następujące aspekty i segmenty rynku:
1. Reklama mobilna, czyli kompleksowe rozwiązania reklamowe oparte o platformy mobilne, począwszy od analizy potrzeb klienta, zbudowania strategii marketingowej, tworzenia specjalistycznych rozwiązań (m.in. stron mobilnych i aplikacji), po wdrożenie rozwiązań reklamowych w oparciu o własną infrastrukturę i sieć reklamy mobilnej, wielomilionowe bazy danych, systemy metryczne i ad serwer potrzebne do implementacji założonych strategii. Emitent jest pionierem i liderem na polskim rynku reklamy mobilnej, posiadając najbardziej kompleksową ofertę obejmującą pełny łańcuch kreacji i wdrażania kampanii reklamowych w mobile.
2. Rozrywka mobilna, obejmująca serwisy rozrywkowe, konkursy, quizy oraz loterie SMS.
3. W związku z przejęciem udziałów spółki Optizen Labs, Telecom Media rozszerza swoją działalność o urządzenia typu tablet, stając się dystrybutorem specjalistycznego narzędzia edytorskiego DPS do tworzenia publikacji cyfrowych na tablety oraz ich dalszej dystrybucji.
4. Poprzez rozwijaną platformę JuupStore, Emitent angażuje się w masową dystrybucję darmowych i płatnych aplikacji na telefony komórkowe.
Podstawa emisji:
Akcje serii A są akcjami założycielskimi Spółki, powstałymi na podstawie uchwały nr 2 NWZW Telecom Media Sp. z o.o. w sprawie przekształcenia spółki w spółkę akcyjną z dnia 28 maja 2010 r.
Akcje serii B powstały na mocy uchwały nr 1 Zarządu Telecom Media S.A. z dnia 2 grudnia 2011 r. w sprawie podwyższenia kapitału zakładowego o kwotę nie większą niż 60 000 zł poprzez emisję nie więcej niż 600 000 akcji serii B. Akcje w ilości 173 337 szt. zostały nabyte przez 4 inwestorów (2 osoby prawne i 2 osoby fizyczne).
Cena emisyjna akcji serii B wyniosła – 6 zł
Objęcie akcji serii B nastąpiło w trybie subskrypcji prywatnej. Subskrypcja została przeprowadzona w okresie 2 – 31 stycznia 2011 r.
W sumie emitent pozyskał w wyniku emisji akcji serii B 1,04 mln zł.
Papiery wartościowe wprowadzone do obrotu na NewConnect:
3.620.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, 173.337 akcji zwykłych na okaziciela serii BPapiery wartościowe debiutujące na NewConnect:
3.620.000 akcji zwykłych na okaziciela serii A, 173.337 akcji zwykłych na okaziciela serii BKurs odniesienia: 6,00 zł
Kapitalizacja Spółki po przeprowadzeniu prywatnej subskrypcji akcji serii B: 22 760 022 zł, według ceny emisyjnej akcji serii B (6 zł)
Autoryzowany Doradca: CMS Corporate Management Services Sp. z o.o.
Animator: Dom Maklerski BDM SA