Zakończenie projektu HR CAMPUS
28-10-2011
Zarząd SEKA S.A. ("Emitent") informuje, iż w związku z zakończeniem realizacji projektu HR CAMPUS w dniu 27 października br. Emitent złożył dokumenty rozliczające projekt do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wartość projektu wyniosła 3.156.243,00 zł a wyniku jego realizacji przeszkolono 589 osób.
Projekt HR CAMPUS to ponadregionalny zamknięty projekt szkoleń ogólnych, dedykowany dla pracowników zatrudnionych w funkcji HR w Grupie Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej (GTP), pracujących w 16 woj. Polski i współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet II Poddziałanie 2.1.1.
Beneficjentem projektu były dwie największe spółki Grupy TP: Telekomunikacja Polska i PTK Centertel - operator sieci komórkowej Orange.
Celem projektu HR CAMPUS był wzrost umiejętności pracowników w funkcji HR zgodnie z obowiązującymi w Grupie Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej wartościami i misją. Cele szczegółowe projektu to m.in.:
- wzrost umiejętności w zakresie rekrutacji, komunikacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej, administracji personalnej, kontrolingu, zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi,
- wdrożenie nowych kompetencji menedżerskich,
- promowanie równych szans osób powyżej 45 r. życia.
Założone cele zostały osiągnięte poprzez realizację 261 dni szkoleniowych z odpowiednio dobraną tematyką odpowiadającą na konkretne potrzeby pracowników w funkcji HR GTP.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1. Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Projekt HR CAMPUS to ponadregionalny zamknięty projekt szkoleń ogólnych, dedykowany dla pracowników zatrudnionych w funkcji HR w Grupie Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej (GTP), pracujących w 16 woj. Polski i współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet II Poddziałanie 2.1.1.
Beneficjentem projektu były dwie największe spółki Grupy TP: Telekomunikacja Polska i PTK Centertel - operator sieci komórkowej Orange.
Celem projektu HR CAMPUS był wzrost umiejętności pracowników w funkcji HR zgodnie z obowiązującymi w Grupie Kapitałowej Telekomunikacji Polskiej wartościami i misją. Cele szczegółowe projektu to m.in.:
- wzrost umiejętności w zakresie rekrutacji, komunikacji wewnętrznej i kultury organizacyjnej, administracji personalnej, kontrolingu, zarządzania zmianą, zarządzania zasobami ludzkimi,
- wdrożenie nowych kompetencji menedżerskich,
- promowanie równych szans osób powyżej 45 r. życia.
Założone cele zostały osiągnięte poprzez realizację 261 dni szkoleniowych z odpowiednio dobraną tematyką odpowiadającą na konkretne potrzeby pracowników w funkcji HR GTP.
Podstawa prawna:
§ 3 ust. 1. Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu - "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".