Podpisanie przez Emitenta porozumienia
01-02-2012
Zarząd Sevenet S.A. (Emitent) informuje o wpłynięciu do siedziby Spółki w dniu dzisiejszym (01.02.2012) podpisanego obustronnie porozumienia ze spółką działającą w branży finansowej , którego przedmiotem jest uruchomienie architektury systemu obsługi klienta Contact Center u stałego Klienta Sevenet S.A. Klient wykorzystywał będzie system celem świadczenia usług Contact Center dla swojego klienta (firmy z sektora finansowego). Po uruchomieniu całość systemu objęta będzie dwunastomiesięcznym serwisem zapewnianym Klientowi przez Sevenet S.A.
Wartość porozumienia określona została na kwotę około 1,1 mln zł brutto.
Podpisane porozumienie uznane zostało przez Emitenta za istotne ze względu na wartość porozumienia oraz jego długotrwałe relacje Klientem.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Wartość porozumienia określona została na kwotę około 1,1 mln zł brutto.
Podpisane porozumienie uznane zostało przez Emitenta za istotne ze względu na wartość porozumienia oraz jego długotrwałe relacje Klientem.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".