Korekta raportu 32/2011
25-11-2011
Zarząd Sevenet S.A. informuje o wpłynięciu w dniu dzisiejszym (25.11.2011) podpisanej obustronnie umowy ze Spółką z branży finansowej.
Projekt zakłada rozbudowę istniejącego systemu Contact Center realizującego usługi Spółki.
Całość rozwiązania objęte będzie 12 miesięcznym serwisem.
Wartość umowy określona została na kwotę przekraczającą 1,8 mln zł brutto.
Podpisana umowa uznana została przez Spółkę za istotną ze względu na wartość umowy oraz długotrwałe relacje Emitenta klientem.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Projekt zakłada rozbudowę istniejącego systemu Contact Center realizującego usługi Spółki.
Całość rozwiązania objęte będzie 12 miesięcznym serwisem.
Wartość umowy określona została na kwotę przekraczającą 1,8 mln zł brutto.
Podpisana umowa uznana została przez Spółkę za istotną ze względu na wartość umowy oraz długotrwałe relacje Emitenta klientem.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".