Podpisanie umowy
24-11-2011
Zarząd Sevenet S.A. informuje o wpłynięciu w dniu dzisiejszym (24.11.2011) podpisanej obustronnie umowy ze Spółką z branży finansowej.
Projekt zakłada budowę systemu Workforce Manager wspierającego pracę systemu Contac Center Spółki.
Całość rozwiązania objęte będzie 12 miesięcznym serwisem.
Wartość umowy określona została na kwotę przekraczającą 1,2 mln zł brutto.
Podpisana umowa uznana została przez Spółkę za istotną ze względu na wartość umowy oraz długotrwałe relacje Emitenta klientem.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Projekt zakłada budowę systemu Workforce Manager wspierającego pracę systemu Contac Center Spółki.
Całość rozwiązania objęte będzie 12 miesięcznym serwisem.
Wartość umowy określona została na kwotę przekraczającą 1,2 mln zł brutto.
Podpisana umowa uznana została przez Spółkę za istotną ze względu na wartość umowy oraz długotrwałe relacje Emitenta klientem.
Podstawa Prawna:
§ 3 ust. 2 pkt 2) Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".