Otrzymanie zamówienia od TESCO
09-08-2010
Zarząd Emitenta Security System Integration S.A. informuje, iż w dniu 09.08.2010 r. otrzymał zamówienie od firmy TESCO na dostawę oraz wykonanie systemów alarmu pożaru na obiekcie handlowym TESCO.
Przedmiotem otrzymanego zamówienia jest dostawa, wykonanie systemu SAP (system sygnalizacji pożaru) oraz systemu DSO (dźwiękowy system ostrzegawczy) na obiekcie handlowym TESCO.
Wartość przedmiotowego zamówienia to 160.668,01 tys. netto
Termin wykonania zamówienia to III kwartał 2010 roku.
W zamówieniu zawarto postanowienia dotyczące kary umownej zgodnie z którymi Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki. Strony ustaliły, iż całkowita kwota kary umownej nie przekroczy kwoty stanowiącej 15% zaakceptowanej kwoty umownej.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".
Przedmiotem otrzymanego zamówienia jest dostawa, wykonanie systemu SAP (system sygnalizacji pożaru) oraz systemu DSO (dźwiękowy system ostrzegawczy) na obiekcie handlowym TESCO.
Wartość przedmiotowego zamówienia to 160.668,01 tys. netto
Termin wykonania zamówienia to III kwartał 2010 roku.
W zamówieniu zawarto postanowienia dotyczące kary umownej zgodnie z którymi Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1% wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki. Strony ustaliły, iż całkowita kwota kary umownej nie przekroczy kwoty stanowiącej 15% zaakceptowanej kwoty umownej.
Podstawa prawna: § 3 ust. 1 Załącznika Nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu "Informacje bieżące i okresowe przekazywane w alternatywnym systemie obrotu na rynku NewConnect".